Αποδείξεις θα ζητά πλέον η Google από όσους θέλουν να διαφημιστούν ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών στις ΗΠΑ, ότι είναι Αμερικανοί πολίτες ή μόνιμοι κάτοικοι της χώρας, στον απόηχο των σκανδάλων που έχουν επισκιάσει τη Σίλικον Βάλεϊ.

Ο τεχνολογικός κολοσσός, σύμφωνα με το BBC, αλλάζει ριζικά τη διαφημιστική πολιτική του, μετά τις υποθέσεις της Cambridge Analytica και της φερόμενης ρωσικής παρέμβασης στις αμερικανικές εκλογές που έριξαν βαριά σκιά στο Facebook -αλλά και ολόκληρο τον κλάδο.

Επιπλέον, οι διαφημιστές θα πρέπει να αποκαλύπτουν ποιοι έδωσαν τα χρήματα για τις διαφημίσεις. Όπως αναφέρει η εταιρεία, η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αλλαγών στις πολιτικές της με σκοπό να υπάρξει περισσότερη διαφάνεια στις πολιτικές διαφημίσεις.

Στην ανάρτηση σε ιστότοπο, μέσω της οποίας ανακοινώθηκε το αυστηρότερο πλαίσιο, ο ντιπρόεδρος της Google Κεντ Γουόκερ, εξήγησε ότι οι αλλαγές αυτές γίνονται στο πλαίσιο δέσμευσης το 2017 για μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τη χρηματοδότηση των πολιτικών διαφημίσεων.

«Οι διαφημιστές θα πρέπει να παρουσιάζουν ταυτότητα που έχει εκδοθεί από την κυβέρνηση και άλλες βασικές πληροφορίες» είπε ο Γουόκερ, προσθέτοντας πως η Google θα εκδώσει μια αναφορά διαφάνειας το καλοκαίρι, η οποία θα έχει να κάνει μόνο με διαφημίσεις που σχετίζονται με τις εκλογές, παρουσιάζοντας ποιοι αγόρασαν διαφημίσεις και πόσα ξόδεψαν για αυτές. Επίσης, οι πολιτικές διαφημίσεις θα συγκεντρώνονται σε μια βάση δεδομένων την οποία θα μπορεί να χρησιμοποιήσει όποιος επιθυμεί.