Νέα χρηματοδότηση 10 εκατ. ευρώ σήκωσε η ελληνική startup, Spotawheel

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Νέα χρηματοδότηση 10 εκατ. ευρώ σήκωσε η ελληνική startup, Spotawheel
Στόχος η επέκταση σε νέες αγορές της Ευρώπης τώρα που ο ψηφιακός μετασχηματισμός της αγοράς του αυτοκινήτου επιταχύνεται από την πανδημία.

Νέα χρηματοδότηση ύψους 10 εκατ. ευρώ σήκωσε η Spotawheel, η ψηφιακή πλατφόρμα εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η οποία δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Πολωνία. Μετά από τον νέο γύρο δανειακής χρηματοδότησης και ιδίων κεφαλαίων ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ, η εταιρεία θα επεκταθεί σε νέες ευρωπαϊκές αγορές εκμεταλλευόμενη και τους υψηλούς ρυθμούς πωλήσεων που κατέγραψε τους μήνες μετά το lockdown.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν, του νέου γύρου χρηματοδότησης ηγήθηκε η VentureFriends, με τη συμμετοχή της VelocityPartners, προσθέτοντας στους μετόχους στρατηγικούς επενδυτές – μεταξύ των οποίων η FJLabs με έδρα στις ΗΠΑ.

Ποια είναι η Spotawheel

Να υπενθυμίσουμε ότι η ομάδα της Spotawheel ξεκίνησε τη επιχειρηματική δραστηριότητά της τον Απρίλιο του 2015 με την υπηρεσία ελέγχου μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, Spotamechanic, η οποία έκανε το λεγόμενο disrupt στον χώρο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με τους ελέγχους της.

Πλέον η Spotawheel προσφέρει έναν εύκολο, κατανοητό και απόλυτα διαφανή τρόπο για να βρει κανείς ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο υψηλής ποιότητας ακριβώς στην πόρτα του. «Πρόκειται για μία αξιόπιστη πλατφόρμα που επαναπροσδιορίζει όλη τη διαδικασία αγοράς και πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασισμένη στην εμπιστοσύνη, την τεχνολογία, το πάθος για την ποιότητα και την, απαλλαγμένη από άγχος, εμπειρία πελάτη», όπως αναφέρει η ίδια.

Επί της ουσίας ο ενδιαφερόμενος πελάτης μπορεί να επιλέξει test drive ή να παραγγείλει το αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε σημείο της χώρας, στο πλαίσιο μιας πλήρους ανέπαφης διαδικασίας πώλησης ενώ παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εντός 7 ημερών, και εγγύηση έως 5 χρόνια που αποτελεί τη μεγαλύτερη εγγύηση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Βασιζόμενη σε ένα υβριδικό - πρώτο στο είδος του – μοντέλο πώλησης αυτοκινήτων το οποίο συνδυάζει πρακτικές προώθησης και αγοράς-πώλησης, είναι σε θέση να αναπτύσσει προηγμένους αλγορίθμους που ενώνουν σε πραγματικό χρόνο την Ευρωπαϊκή αγορά προσφοράς και ζήτησης. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι αποφάσεις να λαμβάνονται σε πολύ λιγότερο χρόνο αλλά και με μειωμένο κόστος συγκριτικά με τους παραδοσιακούς εμπόρους, ενώ επιτρέπει έναν κύκλο εργασιών αποθεμάτων έως και 3 φορές πιο γρήγορα από τον μέσο όρο της αγοράς.

Να σημειωθεί ότι η Spotawheel είχε σηκώσει συνολικά 8 εκατομμύρια το 2019 κλείνοντας τον πρώτο μεγάλο γύρο χρηματοδότησης με βασικούς επενδυτές τα δυο ελληνικά funds, Venture Friends και Velocity Partners. Μάλιστα η επέκτασή της στην Πολωνία θεωρήθηκε άκρως επιτυχημένη, αφού αναπτύχθηκε 3 φορές ταχύτερα σε σχέση με τα πρώτα χρόνια στην Ελλάδα, οδηγώντας ήδη σε κορυφαία μηνιαία στοιχεία για τις πωλήσεις του Ομίλου. Να υπενθυμίσουμε ότι το 2019 η εταιρεία είχε εξυπηρετήσει περισσότερους από 70.000 πελάτες πετυχαίνοντας το 35% των πωλήσεών της με online διαδικασίες και συγκαταλεγόταν μεταξύ των top 5 εταιρειών που εμπορεύονται αμιγώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Τα άτομα που απασχολούσε τότε σε Ελλάδα και Πολωνία ήταν λίγο πάνω από 100 ενώ το απόθεμα των ελεγμένων αυτοκινήτων ξεπερνούσε τα 500.

Στόχος η επέκταση σε ευρωπαϊκές αγορές

Στόχος μετά και την νέα χρηματοδότηση είναι η επέκταση και σε άλλες χώρες -πάνω από 20 - με πρώτο σταθμό την Γερμανία, στο τέλος του τρέχοντος έτους. «Η προγραμματισμένη αναβάθμιση των υποδομών αγορών αυτοκινήτων της Spotawheel θα είναι επαναστατική για την Ευρωπαϊκή βιομηχανία, ενδυναμώνοντας την στρατηγική της επέκταση για τα επόμενα χρόνια. Για αυτό το λόγο η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση υποψηφίων σε όλη την Ευρώπη που θα στελεχώσουν ένα ευρύ φάσμα της μέσω των προσφερόμενων ανοιχτών θέσεων εργασίας» αναφέρει σε σχετικό δελτίο Τύπου.

«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι με την τεράστια ευκαιρία να ηγηθούμε του ψηφιακού μετασχηματισμού της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, αξίας 400 δισεκατομμυρίων ευρώ, την οποία ο Covid επιτάχυνε διεθνώς προς όφελος μας. Η προηγμένη ψηφιακή μας πλατφόρμα χρησιμοποιεί τελευταίου επιπέδου απεικόνιση 360o που σε συνδυασμό με την εγγύηση η οποία παρέχεται σε κάθε προσφερόμενο αυτοκίνητο, επιτρέπουν την ανέπαφη - αλλά και με δυνατότητα test drive - εμπειρία αγοράς στους πελάτες των χωρών που ήδη δραστηριοποιούμαστε. Ο άμεσος στόχος μας είναι να εντείνουμε τα δίκτυα εφοδιασμού μας στην Ε.Ε. και να αυξήσουμε τον ρυθμό απόκτησης αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας, τα οποία είναι ήδη ταυτοποιημένα από αλγόριθμους που έχουμε αναπτύξει εσωτερικά και συνεχώς τιμολογούν εκατομμύρια αυτοκίνητα που προσφέρονται καθημερινά σε όλη την Ευρώπη”, δήλωσε ο Χάρης Αρβανίτης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Spotawheel.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για την περαιτέρω στήριξη της Spotawheel στην επιδίωξή της να επεκταθεί διεθνώς ενώ αναβαθμίζει τις διαδικασίες προμήθειας αποθέματος βασισμένη σε αξιοποίηση δεδομένων από όλη την Ευρώπη. Η ομάδα εργάζεται αδιάκοπα προς την βελτίωση της εμπειρίας πελάτη αλλά και των εσωτερικών διαδικασιών και η προθυμία τους να γίνονται ολοένα καλύτεροι σε όλα τα μέτωπα είναι συγκλονιστική» δήλωσε από πλευράς του ο Απόστολος Αποστολάκης, Partner στη VentureFriends.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider