Σε συζητήσεις για να διευρύνει την δραστηριότητα του Box.gr, στα πρότυπα αντίστοιχων πλατφορμών, δηλαδή συνεργαζόμενο και με άλλου τύπου καταστήματα εκτός εστιατορίων και καφέ, βρίσκεται ο ΟΤΕ σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, σε σημερινή διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησε ο όμιλος.

Ερωτηθείς για την πρόσφατη υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ που έχει λανσάρει από τον Δεκέμβριο του 2019 ο όμιλος του ΟΤΕ ο κ. Τσαμάζ ανέφερε ότι σχεδιάζεται η επέκτασή της και σε νέες δραστηριότητες, κι αυτός ήταν ο στόχος αρχής γεννομένης της υπηρεσίας.

Ωστόσο με αφορμή το τρέχον διάστημα και δεδομένης της πανδημίας του κορονοϊού η οποία έχει κορυφώσει την ζήτηση για online παραγγελίες πέρα από τα προϊόντα εστίασης, όπως για παράδειγμα τα είδη σούπερ μάρκετ, o όμιλος σκέφτεται να επενδύσει και σε αυτή την δραστηριότητα.

«Όσον αφορά την ανάπτυξη του Box σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες είναι πράγματα και περιοχές που τις εξετάζαμε και εκ των προτέρων και θα το κάναμε ασχέτως από την κρίση. Ωστόσο βρισκόμαστε σε συζητήσεις με άλλες εταιρειές αυτή την περίοδο για άμεση αξιοποίηση του Βox και σε άλλους τομείς δραστηριοτήτων».

Αναφορικά με την μέχρι στιγμής πορεία της πλατφόρμας ο κ. Τσαμάζ διευκρίνισε ότι η πλατφόρμα καταγράφει αύξηση αλλά όχι εντυπωσιακή αυτή την περίοδο, δεδομένου ότι ο «κόσμος μένει στο σπίτι, έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο και μαγειρεύει περισσότερο σε σχέση με πριν».

Να θυμίσουμε ότι μόλις πρόσφατα εξαιτίας του περιορισμού των μετακινήσεων πο ισχύει λόγωτου κορονοϊού και της αύξησης των online παραγγελιών σε σούπερ μάρκετ η οποία συνοδεύεται με μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση, η αντίστοιχη πλατφόρμα παραγγελιών φαγητού efood σε σύμπραξη με τον Σκλαβενίτη ξεκίνησε πιλοτικά την παραγγελιοδοσία για είδη σούπερ μάρκετ. Παρότι όπως ανακοίνωσαν οι εταιρείες πρόκειται για ένα project πάνω στο οποίο εργάζονται από καιρό, επισπεύθηκε λόγω συγκυριών και πλέον προσφέρει στους χρήστες του efood τη δυνατότητα παραγγελίας και αγοράς ανάμεσα σε 2.500 βασικά προϊόντα για συγκεκριμένες περιοχές της Αττικής που όλο και διευρύνονται.

Η πλατφόρμα του ΟΤΕ, Box

Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής μέσω της υπηρεσίας του online delivery The Box, οι πελάτες του box.gr μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα πανελλαδικά. Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα καλύπτοντας νέες περιοχές σε όλη την Ελλάδα και με συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες εστίασης. Μέσα από το BOX app (Android, iOS) και το www.box.gr, για πρώτη φορά οι καταναλωτές μπορούν να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, αλλά και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering).

Παράλληλα οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, σε πακέτα ΜΒ από την COSMOTE ή και σε δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με μετρητά στον διανομέα, είτε με χρήση κάρτας (πιστωτικής/χρεωστικής) στο site & το app κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ενώ λόγω της πανδημίας έχει υιοθετήσει και την παράδοση χωρίς επαφή.