Inditex: Πάνω από 550 εκατ. ευρώ ο τζίρος στην Ελλάδα τo 2019

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Inditex: Πάνω από 550 εκατ. ευρώ ο τζίρος στην Ελλάδα τo 2019
Ο όμιλος Inditex σχεδιάζει την ενίσχυση του online καναλιού πωλήσεων διεθνώς το επόμενο διάστημα.

Αύξηση πωλήσεων 6,5% κατέγραψε το 2019 στην Ελλάδα ο ισπανικός πολυεθνικός όμιλος Inditex. Οι πωλήσεις των 7 αλυσίδων του ομίλου ένδυσης στη χώρα μας διαμορφώθηκαν στα 550,8 εκατ. ευρώ από 517 εκατ. ευρώ το 2018.

Αναλυτικά ,η Zara Hellas με 47 καταστήματα εμφάνισε πωλήσεις 296,235 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 10% σε σχέση με πέρυσι. Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 13,9 εκατ. ευρώ έναντι περίπου 9 εκατ. ευρώ το 2018.

Η Bershka Hellas, με 28 καταστήματα, εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 1% στα 68,673 εκατ. ευρώ και κέρδη μετά φόρων 3,040 εκατ. ευρώ από 853 χιλ. ευρώ το 2018.

Η Pull&Bear Hellas, που διαθέτει δίκτυο 25 καταστημάτων, εμφάνισε αύξηση 3% στα 55,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη υποχώρησαν στα 2,5 εκατ. ευρώ από 3,4 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις της Stradivarius Hellas, με 22 καταστήματα, εμφάνισαν αύξηση 7,5% στα 52,6 εκατ. ευρώ με κέρδη μετά φόρων 4,314 εκατ. ευρώ από 2,266 εκατ. ευρώ.

Αύξηση πωλήσεων 4% για την Massimo Dutti Hellas με 13 καταστήματα στα 36,6 εκατ. ευρώ με κέρδη μετά φόρων 2,9 εκατ. ευρώ.

Αύξηση 1% εμφάνισαν οι πωλήσεις της Oysho Hellas στα 22,8 εκατ. ευρώ και κέρδη 1,4 εκατ. ευρώ από 1,6 εκατ. ευρώ.

Στα 18,2 εκατ. ευρώ τέλος διαμορφώθηκε ο τζίρος της Zara Home από 18,4 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη μετά φόρων της ανήλθαν στα 1,6 εκατ. ευρώ από 1,460 εκατ. ευρώ.

Για τον 2020 και όσον αφορά στην Ελλάδα ο Όμιλος εκτιμά ότι η επίπτωση της πανδημίας στην παρούσα φάση σύνταξης των ισολογισμών δεν μπορεί να ποσοτικοποιηθεί ωστόσο, όπως αναφέρεται, στοχεύει στη διατήρηση της θετικής πορείας των αλυσίδων.

Ενίσχυση του online καναλιού πωλήσεων

Σημειώνεται οι online πωλήσεων δεν υπολογίζονται στα μεγέθη των ελληνικών θυγατρικών του ομίλου, αλλά στον μητρικό όμιλο Inditex.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση το 2019, οι συνολικές online πωλήσεις του ομίλου παγκοσμίως αντιπροσώπευαν το 14% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών. Ο όμιλος μάλιστα σχεδιάζει να επενδύσει 2,7 δισ. ευρώ στο ηλεκτρονικό κανάλι διεθνώς, με στόχο το 2022, ο online τζίρος να αντιπροσωπεύει το 25% των ενοποιημένων πωλήσεων.

Διαβάστε επίσης:

Inditex: Για πρώτη φορά τριμηνιαίες ζημίες εξαιτίας του lockdown

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider