Έκρηξη πωλήσεων 150% στα Online σούπερ μάρκετ

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Έκρηξη πωλήσεων 150% στα Online σούπερ μάρκετ
Oι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου του 2020 ήταν κατά 21% υψηλότερες από το σύνολο των πωλήσεων ολόκληρου του 2019.

Eντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης 150% στην αξία των αγορών κατέγραψαν τα online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σύγκριση με το αντίστοιχο του 2019.

Σύμφωνα με το εξαμηνιαίο Report της Convert Group για τα Ελληνικά Online Super Markets που δημοσιεύθηκε αυτήν την εβδομάδα με δεδομένα από την πλατφόρμα eRetail Audit, η συνολική αξία των online αγορών σε τιμές λιανικές με το ΦΠΑ ανήλθαν στα 56,3 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου του 2020 ήταν κατά 21% υψηλότερες από το σύνολο των πωλήσεων ολόκληρου του 2019 που ήταν στα 46,6 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα ιδιαίτερα ενθαρρυντικό θεωρείται το γεγονός πως ο κλάδος συνεχίζει να αναπτύσσεται με υψηλό ρυθμό ακόμη και μετά την περίοδο της καραντίνας.

Συγκεκριμένα, τον Ιούνιο του 2020 παρατηρήθηκε αύξηση στις πωλήσεις κατά 170% σε σχέση με τον περσινό Ιούνιο, ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης που είναι εξαπλάσιος από αυτόν που παρατηρήθηκε στις αρχές του έτους (29% τον Ιανουάριο του 2020).

Συνολικά, το πρώτο εξάμηνο του 2020, φαίνεται ότι το ηλεκτρονικό καλάθι αυξήθηκε συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2019, τόσο σε τεμάχια (+5 τεμάχια) όσο και σε αξία (+9 ευρώ). Ιδιαίτερα τους μήνες της καραντίνας, Μάρτιο και Απρίλιο, από τα 51 συνολικά τεμάχια που περιείχε το μέσο καλάθι, τα 40 ήταν τρόφιμα, σημειώνοντας μάλιστα αύξηση 10 τεμαχίων συγκριτικά με το μέσο καλάθι του 2019.

Ποιες κατηγορίες αυξήθηκαν

Όσον αφορά στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών στην περίοδο της καραντίνας, τον Μάρτιο 2020 σε σχέση με το Μάρτιο 2019 παρατηρήθηκαν οι εξής μεταβολές: +407% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +397% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +372% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +348% σε συσκευασμένα τρόφιμα και +340% σε φρέσκα τρόφιμα, +299% σε προϊόντα αρτοποιίας, +159% σε ποτά και αναψυκτικά και +83% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά.

Όσον αφορά στις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για τις παραγγελίες τους, αν και τα κινητά είχαν αξιοσημείωτη και σταθερή αύξηση το 2019, φαίνεται πως τόσο η καραντίνα όσο και η εργασία από το σπίτι τους ώθησαν στην πραγματοποίηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών τους κυρίως από desktop και laptops από τα οποία ακόμα και μετά την άρση της καραντίνας δόθηκαν το 68,4% των συνολικών παραγγελιών.

Ο κορονοϊός φαίνεται πως επηρέασε και τα marketing κανάλια, με τις οργανικές αναζητήσεις να πρωταγωνιστούν και να είναι υπεύθυνες για το 25% των ηλεκτρονικών συναλλαγών του εξαμήνου, αύξηση 8 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο πέρσι.

Από την άλλη πλευρά, τον Απρίλιο του 2020, οι παραγγελίες που ήρθαν από διαφημίσεις στη Google μειώθηκαν κατά 40% σε σχέση με τον περσινό Απρίλιο.

Διαβάστε επίσης:

Σκλαβενίτης – efood: Τι αλλάζει στις παραγγελίες

Πώς η απουσία τουριστών επηρεάζει τον τζίρο των σούπερ μάρκετ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider