Το μοντέλο που θα αντικαταστήσει τη «βασική» Portofino στη γκάμα της ιταλικής μάρκας αποκαλύφθηκε και είναι πραγματικά υπέροχο, ένα σύγχρονο γλυπτό που κρύβει εντυπωσιακές επιδόσεις αλλά και σπορ πολυτέλεια.

Η νέα Ferrari Roma έχει ως στόχο να προσελκύσει ένα διαφορετικό κοινό από αυτό των supercars της μάρκας, το οποίο δεν έχει ως στόχο τις απόλυτες επιδόσεις, αλλά το συνδυασμό τους με την κομψότητα και τις δυνατότητες μεγάλου τουρισμού.

Roma

Με μήκος 4,656 μέτρα, πλάτος 1,974 και ύψος 1,301, η Roma έχει υπέροχες αναλογίες, αφαιρετικό σχεδιασμό και την κατανομή ενός πραγματικού GT. Ο V8 κινητήρας των 3.855 κ.εκ. είναι τοποθετημένος εμπρός, αποδίδει 620 ίππους με τη βοήθεια δύο turbo και μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων δίνει ώθηση στους πίσω τροχούς. Οι επιδόσεις είναι φυσικά εξαιρετικές, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 3,4 δλ.

Roma

Το εσωτερικό του μοντέλου είναι ιδιαίτερα κομψό και διαχωρίζει σαφώς οδηγό και συνοδηγό. Ψηφιακά όργανα, μια τεράστια οθόνη πολυμέσων με κάθετο προσανατολισμό και μια επίσης ψηφιακή οθόνη εμπρός από το συνοδηγό συνθέτουν τα πληροφοριακά κέντρα της Roma. Στο πίσω μέρος, υπάρχει η δυνατότητα φιλοξενίας αποσκευών ή δύο μικρών καθισμάτων «ανάγκης». Συνολικά η Roma προσφέρει δυνατότητα αποθήκευσης αποσκευών όγκου 345 λίτρων, γεγονός που συνάδει απόλυτα με τον GT χαρακτήρα της.

Roma

Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο εντός του 2020 σε τιμές που στην Ευρώπη θα βρίσκονται στη σφαίρα των 100.000 ευρώ, πολύ δηλαδή προσιτές σε σχέση με τις super sport προτάσεις τις μάρκας, όπως η F8 Tributo.