Attica Group: Αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με νέο mobile app

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Attica Group: Αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με νέο mobile app
Ο νέος ψηφιακός συνταξιδιώτης προσφέρει μία εξατομικευμένη εμπειρία, με μοντέρνο σχεδιασμό, εύκολη πλοήγηση και εύχρηστες λειτουργίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιβατών

Με το «seamore» τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, ο όμιλος Attica Group, αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών του. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, ο νέος ψηφιακός συνταξιδιώτης προσφέρει μία εξατομικευμένη εμπειρία, με μοντέρνο σχεδιασμό, εύκολη πλοήγηση και εύχρηστες λειτουργίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιβατών των Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines.

Συγκεκριμένα μέσα από το νέο app οι ταξιδιώτες μπορούν:

  • Να ολοκληρώσουν πιο γρήγορα και εύκολα από ποτέ την κράτησή τους, καθώς τα στοιχεία τους, οι συνταξιδιώτες τους, το όχημά τους και το κατοικίδιό τους (εάν έχουν), συμπληρώνονται αυτόματα.
  • Να δουν τόσο το ιστορικό όσο και τον προγραμματισμό των επερχόμενων ταξιδιών τους, οργανωμένα σε ένα σημείο.
  • Να εξαργυρώσουν seasmiles - εφόσον είναι μέλη - για δωρεάν ή με έκπτωση εισιτήρια.
  • Να δημιουργήσουν προφίλ, στο οποίο εν συνεχεία θα έχουν πρόσβαση με τα ίδια στοιχεία (email & κωδικό), από τα sites όλων των εταιρειών του ομίλου - Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines.

Σημειώνεται, ότι η πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή, για τον κλάδο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας, εντάσσεται στο διευρυμένο έργο μετασχηματισμού Seanthesis που υλοποιεί ο Όμιλος Attica από το 2023, και το οποίο επιτρέπει τη διασύνδεση σειράς ψηφιακών συστημάτων της Attica Group, δημιουργώντας μια ενιαία βάση δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών των επιβατών και την ανάπτυξη νέων σημείων διάδρασης για αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση.

Η εφαρμογή «seamore» θα συνεχίσει να αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία εμπλουτίζοντας το μενού της με νέα features και υπηρεσίες προς τον επιβάτη καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού, από την κράτηση και το χρόνο εν πλω μέχρι την παραμονή στον προορισμό και την επιστροφή.

Ο Όμιλος Attica επενδύει συστηματικά στην αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη διαμόρφωση μιας εξελισσόμενης και προσωποποιημένης ταξιδιωτικής εμπειρίας που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και τα διαφορετικά προφίλ επιβατών, καταλήγει η ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το ΠΑΣΟΚ σε άμυνα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - Αποκαλύψεις και διαψεύσεις- Η στρατηγική της Καμόρα

Έλληνας το φαβορί για νέος CEO της Google - Ποιος είναι ο Ντέμης Χασάμπης

Thessaly & Evros Pass 2025: Από σήμερα οι αιτήσεις για voucher έως 200 ευρώ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider