Κέιτ Μος: Χρεοκοπία για το wellness brand της Cosmoss, με 3 εκατ. οφειλές

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κέιτ Μος: Χρεοκοπία για το wellness brand της Cosmoss, με 3 εκατ. οφειλές
Η Κέιτ Μος σύστησε το 2022, το beauty και well being brand της στον επιχειρηματικό κόσμο, ελπίζοντας πως θα βρει τη δική του θέση και θα αγκαλιαστεί από τον κόσμο.

Η Κέιτ Μος δεν κατάφερε να πετύχει το επιχειρηματικό όραμά της, αφού την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία της Cosmoss κατέβασε και επίσημα ρολά. Το μοντέλο και επιχειρηματίας είχε όνειρο να δημιουργήσει το δικό της brand υγείας, ευεξίας και αυτοφροντίδας, βασισμένο στην προσωπική ρουτίνα της, που συνδυάζει την υγιεινή διατροφή με τη γιόγκα και την επαφή με τη φύση. Στόχος της ήταν να βοηθήσει άλλους ανθρώπους να επαναφέρουν την ισορροπία στη ζωή και την καθημερινότητά τους, ωστόσο τα πράγματα δεν πήγαν, όπως υπολόγιζε.

Πίσω στον Σεπτέμβριο του 2022, η Κέιτ Μος σύστησε το beauty και well being brand της στον επιχειρηματικό κόσμο, ελπίζοντας πως θα βρει τη δική του θέση και θα αγκαλιαστεί από τον κόσμο. Η εταιρεία περιλάμβανε προϊόντα, όπως έλαια προσώπου, αρώματα, τσάι και άλλα, που εντάσσονται στην κατηγορία του selfcare. Οι τιμές κυμαίνονταν από 25 ως 120 ευρώ, ωστόσο - όπως αποδείχθηκε στην πορεία - δεν έπεισαν την πλειονότητα του αγοραστικού κοινού.

Παρά την προσπάθεια της Κέιτ Μος να εδραιώσει την εταιρεία της στην αγορά, ακολουθώντας τα παραδείγματα της Ριάνα, της Σελίνα Γκόμεζ και της Χείλι Μπίμπερ, δεν τα κατάφερε. Σύμφωνα με το Business of Fashion, η Cosmoss όρισε εκκαθαριστές στις 24 Ιουνίου του 2025 και κατέθεσε σχετική αίτηση για παύση λειτουργίας μία ημέρα αργότερα, στις 25 Ιουνίου.

Στα εν λόγω έγγραφα, αποδεικνύεται πως η εταιρεία έχει οφειλές πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ - ανάμεσα στις οποίες βρίσκονται και οι μισθοί των υπαλλήλων της. Σύμφωνα με τις καταθέσεις τους, η Cosmoss σταμάτησε να τους πληρώνει από τον Ιανουάριο του 2024, ενώ αρκετοί ήταν εκείνοι που απολύθηκαν. Παρακολουθώντας τη δεινή οικονομική κατάσταση της εταιρείας, οι αρμόδιοι αποφάσισαν να βάλουν εκπτώσεις που άγγιζαν το 75%, ώστε να πείσουν το κοινό να αγοράσει τα προϊόντα τους. Ωστόσο, ούτε αυτή η κίνηση έφερε καρπούς στα ταμεία.

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Επίδομα αδείας: Πώς υπολογίζεται και πότε δίνεται - Τι αλλάζει με το νέο Εργασιακό

Προσλήψεις 100 ανέργων στον «αμαρτωλό» ΟΠΕΚΕΠΕ

Οικισμοί κάτω των 2.000 κατοίκων: Μέχρι πότε θα ισχύουν τα υφιστάμενα όρια – Ποιοι μπορούν να χτίσουν

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider