Η AstraZeneca θα επενδύσει 2,5 δισ. δολάρια σε κέντρο έρευνας στο Πεκίνο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η AstraZeneca θα επενδύσει 2,5 δισ. δολάρια σε κέντρο έρευνας στο Πεκίνο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Στην επένδυση 2,5 δισ. δολαρίων σε ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στο Πεκίνο θα προχωρήσει η AstraZeneca.

Στην επένδυση 2,5 δισ. δολαρίων σε ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στο Πεκίνο θα προχωρήσει η AstraZeneca, καθώς ο βρετανικός φαρμακευτικός κολοσσός προσπαθεί να αναζωογονήσει τις δραστηριότητές της στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της μετά και τη σύλληψη του Leon Wang, πρώην επικεφαλής της εταιρείας στην Κίνα το 2024.

Σύμφωνα με το Reuters, ο νέος κόμβος έρευνας και καινοτομίας αναμένεται να ανεβάσει το εργατικό δυναμικό της AstraZeneca στο Πεκίνο σε περίπου 1.700 υπαλλήλους.

Σημειώνεται πως το 2024, η αγορά της Κίνας αντιπροσώπευε περίπου το 12% των εσόδων της AstraZeneca, η οποία είναι η μεγαλύτερη ξένη φαρμακοβιομηχανία στην ασιατική χώρα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Φοροδιαφυγή-οικονομικό έγκλημα: Εξπρές έλεγχοι και διώξεις - Στενότερη συνεργασία ΑΑΔΕ με «ελληνικό FBI»

Μπόνους μετεγκατάστασης στην περιφέρεια ύψους 10.000€ και προκαταβολή για τα έξοδα μετακίνησης

Εκτός τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος - Εξετάζεται η λύση της ΑΑΔΕ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider