Περισσότεροι από 10 εκατομμύρια νέοι χρήστες έχουν εγγραφεί στο X τον Δεκέμβριο, δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Linda Yaccarino, σε ανάρτηση στην πλατφόρμα.
Αυτή η εξέλιξη έρχεται καθώς η εταιρεία, παλαιότερα γνωστή ως Twitter, κινδυνεύει να χάσει έως και 75 εκατ. δολάρια από διαφημιστικά έσοδα μέχρι το τέλος του έτους, καθώς μεγάλες εταιρείες σταματούν τις καμπάνιες μάρκετινγκ στην πλατφόρμα, σύμφωνα με τους New York Times.
Σύμφωνα με το Reuters, το X - το οποίο δεν δημοσιεύει τακτικά δεδομένα χρηστών - δεν ήταν άμεσα προσβάσιμο για σχόλια σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι εγγραφές του Δεκεμβρίου συγκρινόντουσαν με τον μέσο όρο εγγραφών ή γιατί η Yaccarino αποκάλυψε τον αριθμό. Ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της πλατφόρμας, Έλον Μασκ, δήλωσε τον Ιούλιο ότι ο ιστότοπος είχε 540 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες.
Αρκετές εταιρείες, όπως η Apple, η Disney, η Warner Bros Discovery, η Comcast, η Lions Gate Entertainment, η Paramount Global και η IBM τον Νοέμβριο έκαναν γνωστό ότι σταματούσαν τις διαφημίσεις τους στο X.
Ο Μασκ χρησιμοποίησε αιχμηρό λόγο για τους διαφημιζόμενους που εγκατέλειψαν την πλατφόρμα, καθώς συμφώνησε με έναν χρήστη που υποστήριξε ψευδώς ότι οι Εβραίοι υποθάλπουν το μίσος εναντίον των λευκών.
Μια αναφορά από την ομάδα παρακολούθησης Media Matters βρήκε διαφημίσεις από μεγάλες εταιρείες δίπλα σε αναρτήσεις που υποστήριζαν τον ναζισμό. Η πλατφόρμα υπέβαλε μήνυση στα τέλη Νοεμβρίου κατά της Media Matters κατηγορώντας την για συκοφαντική δυσφήμιση.