Septona: Οι 5 άξονες στρατηγικής και οι 4 στόχοι – Μια ανάσα από τα 100 εκατ. οι πωλήσεις

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Septona: Οι 5 άξονες στρατηγικής και οι 4 στόχοι – Μια ανάσα από τα 100 εκατ. οι πωλήσεις
Τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός της επόμενης μέρας για τη γνωστή εταιρεία προϊόντων προσωπικής περιποίησης και υγιεινής. Η ανοδική πορεία στη χρήση 2022 και το στοίχημα για το 2023.

Σε πέντε βασικούς άξονες συνοψίζεται η αναπτυξιακή στρατηγική της γνωστής εταιρείας προϊόντων προσωπικής περιποίησης και υγιεινής Septona για το 2023.

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικά 24ωρα, αναφορικά με τις προοπτικές και τους στόχους για το 2023 η διοίκηση της εταιρείας αναμένει:

Αύξηση της κερδοφορίας της εταιρείας με μεγαλύτερο ρυθμό από αυτών των πωλήσεων, με στόχο να επανέλθει η εταιρεία σε δείκτες προ του 2021.

• Περαιτέρω ενίσχυση του εταιρικού μεριδίου στην ελληνική αγορά.

• Εκθετική αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς στην κατηγορία των παιδικών μωρομάντηλων, της πλέον ταχέως αυξανόμενης κατηγορίας non food τα τελευταία χρόνια.

Επέκταση της εξαγωγικής δραστηριότητάς του επωνύμου προϊόντος κι αύξηση των πωλήσεων περισσότερο από το μέσο όρο της εταιρείας.

• Συνέχιση της ανάπτυξης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Οι στρατηγικοί τώρα στόχοι της εταιρείας αφορούν στην οικονομική ανάπτυξη, μέσω της συνεχούς μεγιστοποίησης της προστιθέμενης αξίας προς όφελος των μετόχων και των εργαζομένων, τη διασφάλιση προϊόντων με την υψηλότερη δυνατή ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή, τον ψηφιακό μετασχηματισμό όλων των παραγωγικών και λειτουργικών δομών της Septona σε αυτό το μεταβαλλόμενο και άκρως ανταγωνιστικό επιχειρησιακό περιβάλλον, καθώς και στην αειφόρο ανάπτυξη.

Μια ανάσα από τα 100 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2022

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, το 2022 οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 98,9 εκατ. ευρώ, έναντι 84,3 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά 17,4%, η οποία αποδίδεται στη συνολική αύξηση των πωλήσεων της Septona κατά 13,2 εκατ. ευρώ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων της θυγατρικής στη Βουλγαρία κατά 1,4 εκατ. ευρώ.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 38,3 εκατ. ευρώ από 34,4 εκατ. ευρώ το 2021, ενισχυμένα κατά 11,3%, ενώ τα έξοδα διοίκησης διαμορφώθηκαν σε 7,6 εκατ. ευρώ έναντι 7,3 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά 4%. Τα έξοδα διάθεσης ανήλθαν σε 27,4 εκατ. ευρώ έναντι 22,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 20,9%, ενώ τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 6,9 εκατ. ευρώ από 7,9 εκατ. ευρώ το 2021.

Τα κέρδη προ φόρων του ομίλου για τη χρήση 2022 ανήλθαν σε 1,03 εκατ. ευρώ έναντι 2,89 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 0,69 εκατ. ευρώ από 2,47 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα.

Μέσα στο 2022, η εταιρεία προχώρησε, μεταξύ άλλων, στο επαναλανσάρισμα της σειράς Cosmetic Wipes με νέα προηγμένη σύνθεση και νέο εικαστικό, διασφάλισε την είσοδό της στην κατηγορία «πάνες ακράτειας ενηλίκων» με την εξαγορά του brand Cliniva, ενώ προέβη στο λανσάρισμα νέας προιοντικής σειράς περιποίησης χεριών στις κατηγορίες κρεμοσάπουνα, αντισηπτικά, κρέμα χεριών, υγρομάντηλων.

Ταυτόχρονα δρομολόγησε μια σημαντική επένδυση στην ανάπτυξη του εμπορικού δικτύου για την εγχώρια και τη διεθνή αγορά, ολοκλήρωσε την κατασκευή νέας παραγωγικής μονάδας στα Οινόφυτα Βοιωτίας επιφάνειας 15.500 τ.μ. και συνολικής επένδυσης 15 εκατ. ευρώ, ενώ προχώρησε επίσης και στην εγκατάσταση γραμμής εμφιάλωσης υγρών καλλυντικών.

Εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ στα εργοστάσιά της

Όπως ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα, η Septona ολοκλήρωσε επένδυση για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ στις εγκαταστάσεις της.

Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ που αφορά στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε όλες τις επιφάνειες των εργοστασίων της εταιρείας στα Οινόφυτα Βοιωτίας. Στόχος είναι η στροφή μέρους της παραγωγής της Septona σε πράσινες μορφές ενέργειας, αξιοποιώντας τη δύναμη του ήλιου. Μέσω των εγκαταστάσεων φωτοβολταϊκών, η παραγωγή καθίσταται αυτοηλεκτροδοτούμενη σε ποσοστό 28%, εξοικονομώντας περίπου 3,9 Gigawatt/ώρα (GWh) ενέργειας.

Μια ελληνική οικογενειακή εταιρεία με σχεδόν μισό αιώνα διαδρομής

Η Septona είναι μία 100% ελληνική οικογενειακή εταιρεία με σχεδόν 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Ιδρύθηκε το 1975 με πρωταρχικό σκοπό την παραγωγή μπατονετών και σύντομα επεκτάθηκε και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων προσωπικής υγιεινής, όπως μωρομάντηλα, βρεφικά και παιδικά καλλυντικά, δίσκους και μαντήλια ντεμακιγιάζ, σερβιέτες, υγρά μαντήλια καθαρισμού και υποσέντονα.

Σήμερα, αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους παραγωγούς προϊόντων ατομικής φροντίδας παγκοσμίως με εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από 70 χώρες και στις πέντε ηπείρους.

Η Septona σήμερα απασχολεί περισσότερους από 680 εργαζόμενους στα πέντε εργοστάσιά της στα Οινόφυτα Βοιωτίας και στο σύγχρονο εργοστάσιο στη Βουλγαρία προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των εξαγωγών στις χώρες κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η εταιρεία διαθέτει τέσσερα κέντρα διανομής στην Ευρώπη.

Το 55% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από την παρουσία της στις διεθνείς αγορές. Σε περισσότερες από 40 χώρες έχει παρουσία με το brand Septona και στις υπόλοιπες μέσω προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Σημαντικότερες αγορές αποτελούν εκείνες της Αγγλίας, Γερμανίας, Γαλλίας, Αυστρίας, Ελβετίας και των αραβικών χωρών, ενώ η Septona έχει επίσης παρουσία σε αγορές όπως ΗΠΑ, Νότια Αμερική, Ρωσία, Κίνα, Αυστραλία αλλά και Ζιμπάμπουε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Νέο επιχειρηματικό σχέδιο από την ΕΖΑ – Οι βασικοί πυλώνες και οι στόχοι για την επόμενη μέρα

Premia Properties: Το discount, ο «χάρτης» των εσόδων και οι επενδύσεις

Prodea: Τι φέρνει στην ΑΕΕΑΠ η δημόσια πρόταση - Προάγγελος νέας μετοχικής διαδικασίας;

gazzetta
gazzetta reader insider insider