Burberry: Αύξηση 16% στις πωλήσεις το δ' τρίμηνο με «ώθηση» από Κίνα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Burberry: Αύξηση 16% στις πωλήσεις το δ' τρίμηνο με «ώθηση» από Κίνα
Διατήρησε αμετάβλητο το guidance για τους μεσοπρόθεσμους στόχους της, τονίζοντας ότι «έχει υπόψη» το μακροοικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον.

Η Burberry σημείωσε καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις το δ' τρίμηνο, καθώς επωφελήθηκε από την «μανία» των Κινέζων καταναλωτών μετά την λήξη της Zero Covid και των σκληρών lockdown και μέτρων προστασίας κατά της πανδημίας.

Ειδικότερα, για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε την 1η Απριλίου, οι συγκρίσιμες πωλήσεις στα καταστήματα του βρετανικού οίκου μόδας σημείωσαν άλμα 16%, μετά την οριακή άνοδο του γ' τριμήνου κατά 1%, ξεπερνώντας τις μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών για 14%. Χαρακτηριστικό είναι πως οι πωλήσεις στην ηπειρωτική Κίνα αυξήθηκαν κατά 13% σύμφωνα με το Reuters.

Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 790 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία ήταν επίσης καλύτερα από τις εκτιμήσεις. Ο Τζόναθαν Ακερόιντ,
Διευθύνων σύμβουλος της Burberry επεσήμανε πως η εταιρία θα συνεχίσει σε αυτό το μονοπάτι, ενώ στοχεύει να ενισχύσει τα κέρδη της πουλώντας περισσότερα αξεσουάρ και τσάντες μακροπρόθεσμα.

Ωστόσο, διατήρησε αμετάβλητο το guidance για τους μεσοπρόθεσμους στόχους της, τονίζοντας ότι «έχει υπόψη» το μακροοικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Οι «χρυσές» ειδικότητες με βέβαιο διορισμό - Οι «σίγουροι» και τα αουτσάιντερς για μια θέση στο Δημόσιο

Η τάση που κατακλύζει τη νεολαία στην Κίνα: Πληρώνουν για να… δουλεύουν

Εφορία: Στο «μάτι» των ελεγκτών φορολογούμενοι μεγάλου πλούτου

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider