Φουρλής: Έρχεται νέος χάρτης λιανικής - Ο καταναλωτής θα μας οδηγήσει σε σημεία που δεν μπορούμε να φανταστούμε

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Φουρλής: Έρχεται νέος χάρτης λιανικής - Ο καταναλωτής θα μας οδηγήσει σε σημεία που δεν μπορούμε να φανταστούμε
Τι είπε ο πρόεδρος του ομίλου Fourlis, Βασίλης Φουρλής, μιλώντας στο 8ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

«Μπροστά μας έχουμε… exciting καιρούς» δήλωσε το απόγευμα της Πέμπτης ο πρόεδρος του ομίλου Fourlis, Βασίλης Φουρλής, προαναγγέλλοντας κοσμογονικές αλλαγές στον κλάδο της λιανικής.

Μιλώντας στο 8ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και συμμετέχοντας σε πάνελ για το μέλλον του λιανεμπορίου, ο κ. Φουρλής αποκάλυψε πως «ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα από τον νέο χωροταξικό χάρτη λιανικής. Είμαστε πολύ μακριά ακόμη από το πώς θα είναι ο κλάδος στο μέλλον. Ο καταναλωτής θα μας οδηγήσει σε σημεία που δεν μπορούμε να φανταστούμε», καθιστώντας ωστόσο σαφές πως για να υλοποιηθεί η μετάβαση σε αυτή τη νέα εποχή απαιτείται καινοτομία.

Γιατί «μικραίνουν» τα καταστήματα ΙΚΕΑ

«Ως implementors ξένων concept στην Ελλάδα, εμείς στον όμιλο Fourlis παρακολουθούμε τις τάσεις του εξωτερικού», παραδέχθηκε στη συνέχεια.

Αναφερόμενος ενδεικτικά στα καταστήματα ΙΚΕΑ που διαχειρίζεται ο όμιλος στην Ελλάδα, επαναβεβαίωσε πως βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ο μετασχηματισμός τους με βάση τα διεθνή πρότυπα.

«Οι μεγάλες εταιρείες έχουν και μεγάλα προβλήματα», τόνισε, εξηγώντας πως η ΙΚΕΑ των τεράστιων καταστημάτων βρέθηκε ξαφνικά αντιμέτωπη με το online κανάλι, γεγονός που ανέτρεψε πολλά δεδομένα. «Η ΙΚΕΑ έλαβε διεθνώς μια απόφαση, την οποία υιοθετούμε κι εμείς εδώ στην Ελλάδα. Η απόφαση ήταν να μικρύνουν τα καταστήματα αλλά χωρίς ταυτόχρονα να περιοριστεί η αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή. Η απόφαση ήταν να διατηρηθεί η εμπειρία του καταναλωτή, αλλά να περιοριστούν οι μεγάλες αποθήκες. Αυτό είναι το νέο σκεπτικό», σημείωσε, εξηγώντας βήμα βήμα την προσπάθεια προσαρμογής του ομίλου στα νέα δεδομένα.

«Και στην Intersport αλλάζει η εμπειρία του καταναλωτή, λόγω της omnichannel στρατηγικής που ακολουθείται», ανέφερε επίσης ο κ. Φουρλής.

Μεγάλη η ανάγκη για retail parks στην Ελλάδα

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο κ. Φουρλής αναφέρθηκε και στη νέα τάση που καταγράφεται στην Ελλάδα, η οποία αφορά στην ανάπτυξη μεγάλων retail parks τα οποία φιλοξενούν πολλά και διαφορετικά εμπορικά καταστήματα.

«Χρειάζονται νέοι χώροι για λόγους ευκολίας. Στην Ελλάδα είναι μεγάλη η ανάγκη για retail parks», τόνισε, αναγνωρίζοντας ωστόσο πως «αργήσαμε. Μείναμε πίσω αλλά τα χρειαζόμαστε». «Την ώρα που αρκετά malls κλείνουν στην Αμερική, στην Ελλάδα έρχονται…», κατέληξε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Νεζερίτης: Η Alpha Bank leader στις 4 από τις τελευταίες 8 μεγάλες συναλλαγές στον τομέα των υποδομών 

Πλεύρης (Delphi): Σύντομα θα υπάρξει ανακαίνιση 80 νοσοκομείων και 156 κέντρων υγείας σε όλη τη χώρα

Τζούρος (Delphi): Η Τρ. Πειραιώς έχει χρηματοδοτήσει ήδη 35 επενδυτικά σχέδια του Ταμείου Ανάκαμψης, ύψους 2,46 δισ. ευρώ

gazzetta
gazzetta reader insider insider