Miele: Η χρονιά ορόσημο του 2022 και ο στόχος των 100 εκατ. ευρώ

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Miele: Η χρονιά ορόσημο του 2022 και ο στόχος των 100 εκατ. ευρώ
Οι τρεις πυλώνες ανάπτυξης, τα νέα καταστήματα και οι πολλά υποσχόμενες αγορές.

Με πολύ υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και με νέες επενδύσεις και έμφαση στο direct consuming και την εξωστρέφεια υποδέχεται την νέα χρονιά η Miele Hellas, μέλος της ηγέτιδας στον κλάδο των premium οικιακών συσκευών Miele. Την ίδια στιγμή η εταιρεία που συμπληρώνει φέτος τα 52 χρόνια παρουσίας στη χώρα, φιλοδοξεί να αυξήσει το μερίδιό της στην Ελλάδα, την Κύπρο και τις άλλες τρεις Βαλκανικές χώρες που δραστηριοποιείται, τοποθετώντας τον πήχη του τζίρου στα 100 εκατ ευρώ μέχρι το 2030.

Η προηγούμενη χρονιά αποτέλεσε για την Miele χρονιά ορόσημο, με τα στελέχη της να επισημαίνουν ότι ο τζίρος της έκλεισε στα 33 εκατ. ευρώ καταγράφοντας ανάπτυξη της τάξης του 4,3%. «Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Miele Hellas την τελευταία 20ετία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρίσκεται στην ισχυρότερη χρηματοοικονομική θέση των 52 ετών της ιστορίας της στην Ελληνική αγορά» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. CEO της Miele Hellas, κ. Θάνος Κυριαζής. Με αυτή την δυναμική, φιλοδοξεί να συνεχίσει την πορεία της και την νέα χρονιά στην Ελλάδα, η οποία βρίσκεται πρώτη στην ατζέντα, εισφέροντας άνω του 60% του τζίρου της. Τα πρώτα δείγματα είναι άλλωστε θετικά, με τα στελέχη να επισημαίνουν ότι ο Ιανουάριος έκλεισε με αύξηση της τάξης του 20%, οδηγώντας τις εκτιμήσεις σε διψήφια ανάπτυξη για την νέα χρονιά.

Για το λόγο αυτό η εταιρεία στοχεύει σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης: την ενίσχυση του brand name της Miele Hellas στις 5 αγορές που δραστηριοποιείται (Ελλάδα, Κόσοβο, Κύπρος, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία), την εστίαση στον καταναλωτή και στην δημιουργία ανώτερων εμπειριών εντός των καταστημάτων αλλά και την βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας και την ενίσχυση των δράσεων αειφόρου ανάπτυξης.

Σε αυτό το πλαίσιο εγκαινίασε πρόσφατα και το πρώτο Miele Experience Center στην Αθήνα, έναν χώρο που φιλοξενεί όλα τα καινοτόμα, υψηλής τεχνολογίας προϊόντα της εταιρείας αλλά και πρωτοποριακές συσκευές που δεν διατίθενται σε άλλα συνεργαζόμενα καταστήματα. Στόχος είναι να δημιουργήσει 10 νέους χώρους Miele μέσα στην επόμενη πενταετία.

Μέσω αυτών των νέων χώρων φιλοξενίας των προϊόντων της, εκτιμά ότι θα διευρύνει περαιτέρω το μερίδιό της σε όλες κατηγορίες συσκευών που δραστηριοποιείται, ειδικά στις 3 αγορές των Βαλκανίων που η διείσδυση είναι μέχρι σήμερα μικρότερη.

Να θυμίσουμε ότι η Miele, με έδρα το Gütersloh της Βεστφαλίας, συγκαταλέγεται στους κορυφαίους κατασκευαστές οικιακών συσκευών υψηλής ποιότητας στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των συσκευών μαγειρικής, συσκευών ψησίματος και μαγειρέματος με ατμό, προϊόντων ψύξης, καφετιερών, πλυντηρίων πιάτων, πλυντηρίων ρούχων και προϊόντων περιποίησης δαπέδων. Το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της περιλαμβάνει επίσης στεγνωτήρια ρούχων για εμπορική χρήση, καθώς και πλυντήρια-απολυμαντήρια και αποστειρωτές για χρήση σε ιατρικές και εργαστηριακές εγκαταστάσεις.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1899 και διαθέτει οκτώ εργοστάσια παραγωγής στη Γερμανία, στην Αυστρία, την Τσεχική Δημοκρατία, Κίνα, τη Ρουμανία και την Πολωνία, καθώς και δύο μονάδες παραγωγής που ανήκουν στην ιταλική εταιρεία ιατρικής τεχνολογίας Steelco. Οι πωλήσεις κατά το οικονομικό έτος 2021 ανήλθαν σε 4,84 δισ. ευρώ. Η Miele εκπροσωπείται σε 100 χώρες μέσα από τις θυγατρικές της εταιρείες και τους εισαγωγείς της. Σε παγκόσμιο
επίπεδο, η εταιρεία, η διοίκηση της οποίας παραμένει στις οικογένειες Miele και Zinkann, απασχολεί περίπου 22.300 εργαζόμενους, εκ των οποίων περίπου 11.200 απασχολούνται στη Γερμανία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ηλεκτρικές συσκευές - επιδότηση: Εξετάζεται η αύξηση του ποσού

Wolt και Κωτσόβολος απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία  

Public Group: Επενδύει €100 εκατ. στο retail του μέλλοντος, με αιχμή τον καταναλωτή

gazzetta
gazzetta reader insider insider