Burberry: Η Κίνα «βάρυνε» τις παγκόσμιες πωλήσεις στο τέλος του 2022

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Burberry: Η Κίνα «βάρυνε» τις παγκόσμιες πωλήσεις στο τέλος του 2022
Στην ασιατική χώρα, που είναι η μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, οι πωλήσεις υποχώρησαν 23%.

Ισχνή ανάπτυξη εμφάνισαν οι πωλήσεις της Burberry προς το τέλος του 2022, με τον βρετανικό οίκο πολυτελών προϊόντων να «πληγώνεται» από την κάμψη στην αγορά της Κίνας λόγω των αναταραχών που προκάλεσαν τα μέτρα για τον κορονοϊό στην ασιατική χώρα.

Σύμφωνα με την βρετανική εταιρεία, τα έσοδα για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου του 2022 έφτασαν τα 756 εκατ. στερλίνες, έναντι 723 εκατ. στερλινών το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1% έναντι εκτίμησης των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Burberry για άνοδο 2%, ενώ το προηγούμενο τρίμηνο είχαν αυξηθεί κατά 11%.

Οι πωλήσεις στην Κίνα, που είναι η μεγαλύτερη αγορά της Burberry, σημείωσαν πτώση 23%

Εκτός από την αγορά της Κίνας, οι συγκρίσιμες πωλήσεις παγκοσμίως ενισχύθηκαν κατά 11% σε ετήσιο επίπεδο.

Σε σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση της Burberry εμφανίζεται αισιόδοξη για την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων της, παρά «το δυσκολότερο μακροοικονομικό περιβάλλον».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ελβετία: Αύξηση 8% στις πωλήσεις του οίκου πολυτελών προϊόντων Richemont

Just Eat Takeaway: Πτώση 12% στις παραγγελίες της μεγαλύτερης πλατφόρμας delivery της Ευρώπης

gazzetta
gazzetta reader insider insider