«Fly Over»: Τον Οκτώβριο η σύμβαση με ΑΒΑΞ – Μυτιληναίο για το οδικό ΣΔΙΤ των 370 εκατ. ευρώ, εργοτάξια το 2022

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Fly Over»: Τον Οκτώβριο η σύμβαση με ΑΒΑΞ – Μυτιληναίο για το οδικό ΣΔΙΤ των 370 εκατ. ευρώ, εργοτάξια το 2022
Στην τελική ευθεία τόσο για την υπογραφή της σύμβασης με ΑΒΑΞ – Μυτιληναίο όσο και για το «στήσιμο» των εργοταξίων μέσα στο έτοςφαίνεται να μπαίνει το μεγάλο οδικό έργο, που προχωράει με μοντέλο ΣΔΙΤ.

Στην τελική ευθεία τόσο για την υπογραφή της σύμβασης (ανάδοχος η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος) όσο και για το «στήσιμο» των εργοταξίων φαίνεται να μπαίνει το μεγάλο οδικό έργο, που προχωράει με μοντέλο ΣΔΙΤ, για το «Fly Over» της Θεσσαλονίκης, αρχικού ύψους 370 εκατ. ευρώ.

Χτες μόλις, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γ. Καραγιάννης, διαβεβαίωσε ότι «υπάρχει πρόοδος και σε αυτό το σημαντικό έργο καθώς η σύμβαση με τον ανάδοχο πηγαίνει στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο με στόχο να την υπογράψουμε έως τα μέσα του Οκτωβρίου» και πρόσθεσε ότι «εντός του 2022 θα έχουμε εργοτάξια προκειμένου να αρχίσει η κατασκευή».

Η Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης, θα είναι ένας νέος, υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, που θα εξασφαλίσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, θα κάνει τις μετακινήσεις πολύ πιο γρήγορες, οικονομικές και πιο ασφαλείς και ευκολότερη την πρόσβαση από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.

Πρόσφατα μόλις, το εν λόγω έργο, όπως και άλλα, με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εντάχθηκε στο ΤΠΑ 2021-2025 με χρηματοδότηση 478 εκατ. ευρώ. Όπως αναφέρονταν και στο σχετικό έγγραφο, το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει τα εξής:

Η αναβάθμιση της Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ. προβλέπεται μέσω της:

1. Κατασκευής Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου 2+2 λωρίδων κυκλοφορίας, στη ζώνη διέλευσης της υφιστάμενης εσωτερικής Περιφερειακής Οδού στο τμήμα της από τον Α/Κ Κ5 έως την περιοχή του Α/Κ Κ10 (Κωνσταντινοπολίτικα), σε συνδυασμό με ανακατασκευή της υφιστάμενης οδού στο σύνολο του εύρους του καταστρώματός της,

2. διαπλάτυνσης κατά μία λωρίδα κυκλοφορίας και κατά τμήματα προσθήκης ΛΕΑ στο τμήμα της Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ. από Α/Κ Κ10 έως Α/Κ Κ12, και iii. βελτίωσης των λειτουργικών και των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της υφιστάμενης Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ.

Το έργο έχει συνολικό μήκος 13 Km, ειδικότερα (α) το τμήμα από Α/Κ Κ5 έως την περιοχή του Νοσοκομείου «ΓΕΝΕΣΙΣ» με μήκος 9,5 Km προβλέπεται να αναβαθμιστεί με την προσθήκη Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ), (β) το τμήμα «ΓΕΝΕΣΙΣ» – Α/Κ Κ12, μήκους 3,5Km προβλέπεται να διευρυνθεί κατά μία λωρίδα ανά κατεύθυνση (οκτώ από έξι λωρίδες συνολικά).

Συνολικά η διάρκεια της σύμβασης μαζί με την 4ετή κατασκευαστική περίοδο είναι 30 χρόνια, με τον ανάδοχο να αναλαμβάνει την συντήρηση και λειτουργία του νέου αυτού δρόμου και το Δημόσιο να εξοφλεί με πληρωμές διαθεσιμότητας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Πότε «κληρώνει» για το «FlyOver» της Θεσσαλονίκης των 370 εκατ. ευρώ

«Μπαίνει» στην τελική ευθεία το Flyover των 370 εκατ. ευρώ της Θεσσαλονίκης

Πώς προχωρά το «Flyover» της Θεσσαλονίκης – Έρχονται εξελίξεις για το οδικό ΣΔΙΤ των 370 εκατ. ευρώ

gazzetta
gazzetta reader insider insider