Η κροατική Rimac Group, που παράγει το ηλεκτρικό supercar Nevera των 1.900 ίππων ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 500 εκατομμύρια από επενδυτές όπως η Goldman Sachs, η Porsche και ένα τεχνολογικό fund που συμβουλεύει η ιαπωνική SoftBank.
Ο νέος γύρος χρηματοδότησης αποτιμά την Rimac σε πάνω από 2 δισ. ευρώ.
Η Rimac έγινε πρωτοσέλιδο πέρυσι όταν συμφώνησε να αναλάβει το αποφασιστικό μερίδιο στην Bugatti, την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία που ήταν μέλος του Ομίλου Volkswagen. Ως μέρος αυτής της συμφωνίας, η Bugatti και η Rimac «ενώθηκαν» σε μια κοινοπραξία μεταξύ της κροατικής εταιρείας και της θυγατρικής της VW, Porsche, με τη Rimac να κατέχει μερίδιο 55%.
Η νέα επένδυση αναμένεται να επιταχύνει την απομάκρυνση της Rimac από τις ρίζες της ως μικρής κλίμακας κατασκευαστή ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας. Θα συνεχίσει να κατασκευάζει το Nevera αξίας 2,4 εκατ. δολαρίων μέσω της κοινοπραξίας με την Porsche, καθώς και μια σειρά νέων μοντέλων για την Bugatti. Τώρα όμως σχεδιάζει να επικεντρώσει μεγάλο μέρος της προσπάθειάς της, και το μεγαλύτερο μέρος του κεφαλαίου της, στη θυγατρική της Rimac Technology, η οποία αναπτύσσει και κατασκευάζει εξαρτήματα για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα υψηλής απόδοσης που κατασκευάζονται από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η Rimac Technology έχει ήδη προσελκύσει πολλούς πελάτες γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών - συμπεριλαμβανομένων των Ferrari, Hyundai, Jaguar, Mercedes-Benz, Porsche και Renault – ενώ έχει και παλαιότερες επενδύσεις τόσο από τη Hyundai όσο και από την Porsche.
Η Rimac είπε ότι θα χρησιμοποιήσει αυτή τη νέα εισροή κεφαλαίου για να προσλάβει 700 νέους υπαλλήλους, να ανοίξει μια σειρά νέων γραφείων στην Ευρώπη και να χτίσει μια νέα έδρα κοντά στο Ζάγκρεμπ, την πρωτεύουσα της Κροατίας.
Αυτή η νέα έδρα - η οποία θα περιλαμβάνει χώρο παραγωγής και αποθήκης, καθώς και γραφεία και εργαστήρια - θα είναι το μεγαλύτερο κτίριο στην Κροατία όταν ολοκληρωθεί το επόμενο έτος, δήλωσε ο CEO Mate Rimac σύμφωνα με το CNBC.