Πώς η PayLink άλλαξε το τοπίο πληρωμών στην Ελλάδα – Τα 30 χρόνια συνεργασίας με την Western Union και το phygital μέλλον

Νένα Μαλλιάρα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Πώς η PayLink άλλαξε το τοπίο πληρωμών στην Ελλάδα – Τα 30 χρόνια συνεργασίας με την Western Union και το phygital μέλλον
H PayLink εξυπηρετεί ετησίως στην Ελλάδα 420.000 πελάτες και εκτέλεσε το 2021 περισσότερα από 1,6 εκατ. εμβάσματα. Πού στηρίζεται το επιτυχημένο μοντέλο λειτουργίας. Τι ανέφεραν ο Πρόεδρος & CEO Κ. Βαρβίας και η Αντιπρόεδρος Α. Πατσή.

Τριάντα χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας στη χώρα μας συμπλήρωσε το 2021 η “WorldBridge - Ίδρυμα Πληρωμών Α.Ε.”, με διακριτικό τίτλο “PayLink”, κύριος Αντιπρόσωπος της Western Union στην Ελλάδα.

Η WorldBridge (PayLink) ιδρύθηκε το 1991 και αποτέλεσε την πρώτη εταιρεία (εκτός των πιστωτικών ιδρυμάτων) που εισήγαγε τις ηλεκτρονικές μεταφορές χρημάτων στην ελληνική αγορά, σε συνεργασία με την Western Union. Σκοπός της εταιρείας είναι η παροχή καινοτόμων και ολοκληρωμένων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Μέσα από ένα ισχυρό δίκτυο Συνεργατών (που περιλαμβάνει ανταλλακτήρια, super market, συνεταιριστικές τράπεζες, ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρείες courier, τηλεπικοινωνίας κ.ά.), με περισσότερα από 1.300 φυσικά σημεία σε όλη την Ελλάδα, η PayLink προσφέρει την υπηρεσία της ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων, μέσω της Western Union σε 550.000 σημεία εξυπηρέτησης παγκοσμίως, σε λίγα λεπτά, με ευκολία και ασφάλεια. Επιπλέον προσφέρει πληρωμή λογαριασμών, αποστολή μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό, την υπηρεσία PayByBank (για πελάτες e-shops και επαγγελματίες) και ψηφιακή, online ή μέσω κινητών, πρόσβαση στις υπηρεσίες της.

Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου ο κ. Κωνσταντίνος Χ. Βαρβίας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της PayLink, μέσα από την πετυχημένη πορεία των 30 ετών, η PayLink έχει φτάσει να εξυπηρετεί ετησίως 420.000 πελάτες και να εκτελεί το 2021 περισσότερα από 1,6 εκατ. εμβάσματα.

Όπως πρόσθεσε, ο δανεισμός της PayLink είναι μηδενικός και τα Ίδια Κεφάλαια το 2021 είναι της τάξεως των 3 εκατ. ευρώ, θέτοντας ισχυρές βάσεις για επενδύσεις.

Ο εκτιμώμενος Κύκλος Εργασιών (Sales) για το 2021 ξεπέρασε τα 14 εκατ. ευρώ, η κερδοφορία (κέρδη προ φόρων) κατά τα τελευταία έτη, υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ παράλληλα ο δείκτης EBIDTA/Sales κινείται μεταξύ 18%-20%.

Τα στοιχεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη σημασία αν λάβουμε υπόψη μας τον περιορισμό που επέφερε η πανδημία στις περισσότερες επιχειρησιακές οντότητες.

Όπως ανέφερε ο κ. Βαρβίας, η PayLink πετυχαίνει αυτά τα αποτελέσματα με την γεωγραφική επέκταση του δικτύου της μέσω της εξεύρεσης υγιών οικονομικά Συνεργατών, την πολιτική ανταγωνιστικών τιμών, την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, την συγκράτηση των λειτουργικών εξόδων της, καθώς και με την αύξηση των επενδύσεων σε καινοτόμες πελατοκεντρικές υπηρεσίες.

«Βασικές αξίες της PayLink είναι η ακεραιότητα, η διαφάνεια, , η πολυπολιτισμικότητα και η συμπερίληψη, καθώς και ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή. Οι αξίες αυτές πηγάζουν τόσο από τους πελάτες της εταιρείας, Έλληνες/Ελληνίδες αλλά και μετανάστες, τουρίστες κ.ά., όπως επίσης και από το προσωπικό της εταιρείας που απασχολεί ανθρώπους από 14 διαφορετικές εθνικότητες», είπε ο. κ. Βαρβίας και πρόσθεσε ότι η εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη των υπηρεσιών της, κρατώντας παράλληλα αναλλοίωτες τις αξίες και την κουλτούρα της.

Παράλληλα, η PayLink στοχεύει να αναπτύξει περαιτέρω τα ψηφιακά της κανάλια, κάτι που έχει ξεκινήσει ήδη με το λανσάρισμα της νέας mobile εφαρμογής της κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν μεταξύ άλλων να χρησιμοποιήσουν την προηγμένη υπηρεσία εντοπισμού σημείων εξυπηρέτησης και να κατευθύνονται σε σημεία, ανοιχτά, χωρίς ουρές και αναμονές.

Ο κ. Κωνσταντίνος Βαρβίας δήλωσε περήφανος που η PayLink αντιπροσωπεύει στη χώρα μας εδώ και 30 χρόνια την Western Union, ηγέτιδα παγκοσμίως στις διασυνοριακές και διανομισματικές μεταφορές και πληρωμές, που το 2021 γιόρτασε 170 χρόνια από την ίδρυσή της. «Μαζί νιώθουμε ότι δεν μεταφέρουμε μόνον χρήματα με ασφάλεια και ταχύτητα, αλλά ότι βοηθάμε με τον τρόπο μας να εκπληρωθούν τα όνειρα και οι επιθυμίες των πελατών μας. Είτε εκείνων που εργάζονται σκληρά σε μια ξένη χώρα για να μπορέσουν να υποστηρίξουν τις οικογένειές τους πίσω στις πατρίδες τους, είτε για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν, είτε για να καλύψουν μια επείγουσα επαγγελματική ανάγκη ή απλώς να κάνουν μια πληρωμή», τόνισε ο κ. Βαρβίας.

Από την πλευρά της, η Αντιπρόεδρος της PayLink κα Αλεξάνδρα Πατσή ανέφερε ότι στη διάρκεια των 30 χρόνων παρουσίας της στην ελληνική αγορά, η PayLink έμαθε ότι ο καλύτερος τρόπος να αναπτυχθεί, είναι να αφουγκράζεται συνεχώς τις ανάγκες των πελατών της, να χρησιμοποιεί όλες τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και να χτίζει συνεργασίες αμοιβαία επωφελείς που στηρίζονται στην εμπιστοσύνη.

Οι «δεσμοί» PayLink και Western Union και το phygital πλεονέκτημα

Αναφερόμενος στο ιστορικό της PayLink που ξεκίνησε περισσότερα από 30 χρόνια πριν όταν ο ίδιος με τον πατέρα του Χριστόφορο Βαρβία, ιδρυτή της κάρτας Diners Club στην Ελλάδα, πήραν την αποκλειστική αντιπροσωπεία της Western Union στην Ελλάδα, ο Πρόεδρος και CEO της PayLink κ. Κωνσταντίνος Χ. Βαρβίας είπε ότι η PayLink καλύπτει μια συμπληρωματική ανάγκη ως προς τον παραδοσιακό τρόπο μεταφοράς χρημάτων, προσφέροντας συγκριτικά πλεονεκτήματα, καθώς η Western Union έχει το δικό της ηλεκτρονικό σύστημα και δίκτυο, που μεταφέρει χρήματα σε χιλιάδες σημεία εξυπηρέτησης παγκοσμίως, σε λίγα λεπτά και με διευρυμένα ωράρια.

«Από την αρχή, στρατηγική μας ήταν να συνάπτουμε συνεργασίες με τους πιο αξιόλογους επιχειρηματίες και επαγγελματίες, αλυσίδες και μεμονωμένα καταστήματα (ατομικές επιχειρήσεις), σε κάθε κλάδο λιανικής, σε κάθε πόλη και τόπο της Ελλάδας.

Ξεκινήσαμε με το Diners World Travel, ένα δίκτυο ταξιδιωτικών γραφείων, πιλοτικά, μετά μας εμπιστεύτηκε η Τράπεζα Εργασίας με τον Γενικό Δ/ντή της κ. Μιλτιάδη Δαμανάκη, μετά ο κ. Γεράσιμος Βασιλόπουλος με τα ΑΒ, κ.ο.κ., μέχρι που χτίστηκε το δίκτυο των περισσοτέρων των 1.300 φυσικών σημείων εξυπηρέτησης που έχουμε σήμερα στην Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Βαρβίας, προσθέτοντας ότι στόχος της PayLink ήταν και παραμένει να προσφέρει στους πελάτες της ένα νέο προϊόν/υπηρεσία στον χρηματοοικονομικό κλάδο, που δεν απαιτεί ιδιαίτερη επένδυση, αξιοποιεί την υπάρχουσα υποδομή τους και το δυναμικό που έχουν, τους φέρνει ένα επιπλέον έσοδο και καλές δυνατότητες cross selling των άλλων προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Σταδιακά προστέθηκαν στις υπηρεσίες της PayLink η πληρωμή λογαριασμών, η αποστολή μετρητών και σε τραπεζικό λογαριασμό, η υπηρεσία PayByBank για πελάτες e-shops και Β2Β και δόθηκαν στους πελάτες και ψηφιακές προσβάσεις για τα προϊόντα της PayLink.

«Όλα αυτά τα χρόνια περάσαμε παγκοσμίως αλλά και στην χώρα μας πολλές κρίσεις, αλλά τόσο η Western Union σαν υπηρεσία, όσο και η εταιρεία μας, η Paylink, έδειξαν την ανθεκτικότητά τους. Σε φυσικές καταστροφές και σε εμπόλεμες καταστάσεις, η Western Union είναι συνήθως από τις πρώτες εταιρείες που επαναλειτουργεί με τοπικά δίκτυα και Συνεργάτες, προσφέροντας πολύτιμες υπηρεσίες και την πρώτη οικονομική βοήθεια/εμβάσματα στον πληγέντα πληθυσμό, πολλές φορές με μηδενικά έξοδα μεταφοράς χρημάτων για το πρώτο χρονικό διάστημα. Στην χώρα μας ζήσαμε τα capital controls και είμαστε οι πρώτοι που επαναλειτουργήσαμε, όταν άλλες εταιρείες ήταν κλειστές. Πρόσφατα, τα τελευταία δύο χρόνια με την πανδημία, συνεχίσαμε να εξυπηρετούμε απρόσκοπτα τους πελάτες μας, με πλήρη ασφάλεια για τους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων και των εργαζομένων στην εταιρεία μας», τόνισε ο κ. Βαρβίας.

Ο Πρόεδρος & CEO της PayLink τόνισε ότι η τεχνολογική εξέλιξη τα τελευταία χρόνια αλλάζει ραγδαία την αγορά και τον κλάδο πληρωμών. Εκτίμησε, ωστόσο, ότι η ανάγκη ύπαρξης ενός φυσικού δικτύου σημείων εξυπηρέτησης (καταστημάτων), είναι ανάγκη και θα εξακολουθήσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια ακόμη, παράλληλα με τα ψηφιακά κανάλια διανομής.

Όπως σημείωσε, η Western Union που εκπροσωπεί στην Ελλάδα η PayLink, έχει ένα δίκτυο σε 200 χώρες και, είτε η ίδια είτε μέσω Αντιπροσώπων, διαθέτει παγκοσμίως και τις αντίστοιχες άδειες, τις τοπικές υποδομές και τα συστήματα για να λειτουργεί εντός του απαιτούμενου κανονιστικού πλαισίου. Αυτό της δίνει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα, καθώς είναι σε θέση να συνάπτει στρατηγικές συνεργασίες και στον ψηφιακό τομέα με οργανισμούς/εταιρείες που μπορεί να έχουν τα κεφάλαια ή την τεχνολογία ή ακόμη και τοπικές άδειες, αλλά θέλουν να έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα της Western Union για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους παγκοσμίως.

«Γιατί στην εποχή μας, μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τις εταιρείες μεταφοράς χρημάτων και πληρωμών είναι μεν να ανταποκριθούν στον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό λόγω και των τεχνολογικών εξελίξεων στον χώρο, αλλά παράλληλα απαιτούνται και μεγάλες επενδύσεις για να εξασφαλίζεται η συμμόρφωση στο ολοένα και πιο αυστηρό κανονιστικό πλαίσιο», τόνισε.

Αναφερόμενος στην Western Union, η οποία είναι και μέτοχος στο μετοχικό κεφάλαιο της PayLink, ο κ. Βαρβίας είπε ότι έχει 170 χρόνια λειτουργίας, είναι εισηγμένη εταιρεία στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (ΝΥSE), παγκόσμιος ηγέτης στις διασυνοριακές και διανομισματικές μεταφορές και πληρωμές, έναντι του ανταγωνισμού, από πλευράς κεφαλαιοποίησης, δικτύου σημείων εξυπηρέτησης και άλλων δεικτών.

H πολύ-κάναλη (omni-channel) πλατφόρμα της Western Union, συνδέει τον φυσικό και ψηφιακό κόσμο και επιτρέπει σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, ΜΚΟ, χρηματοοικονομικά ιδρύματα και άλλους οργανισμούς, να στέλνουν και λαμβάνουν χρήματα, μέσω φυσικού δικτύου λιανικής, online ή κινητών, σε αντίστοιχα άλλα σημεία, με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια.

Όπως είπε ο κ. Βαρβίας, είναι αυτός ο συνδυασμός λιανικής παρουσίας με ψηφιακές δυνατότητες που την κάνει και ξεχωρίζει από άλλους παίκτες.

Έχει περισσότερα από 550.000 σημεία εξυπηρέτησης σε 200 χώρες, περισσότερους από 150.000.000 πελάτες που εξυπηρετεί, με συναλλαγές μέσα από 130 νομίσματα, εκτελώντας κατά μέσο όρο 24 συναλλαγές ανά δευτερόλεπτο.

Επενδύει πάρα πολύ σε θέματα κανονιστικής συμμόρφωσης (compliance), συνεργάζεται ενεργά με τις Aρχές και παρέχει πληροφόρηση συνδράμοντας στον περιορισμό περιπτώσεων απάτης, στην εξιχνίαση εγκλημάτων κ.ο.κ.

Οι υπηρεσίες της PayLink και το ψηφιακό «boom»

Αναφερόμενη στην υπηρεσία της Western Union που η PayLink διαθέτει στην ελληνική αγορά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, η Αντιπρόεδρος της εταιρείας κα Πατσή τόνισε ότι πρόκειται για μια εταιρεία με ιδιαίτερη και σημαντική ιστορία, που ξεχωρίζει όχι μόνον σε ότι αφορά την κεφαλαιοποίηση της ως εταιρεία στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, αλλά και για τις τεχνολογικές τομές που έκανε στα 170 χρόνια πετυχημένης πορείας της, ώστε να παραμένει πάντα σχετική και ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα brand παγκοσμίως.

Όπως είπε η κα Πατσή, στην ελληνική αγορά η PayLink ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια με την υπηρεσία της ταχυμεταφοράς χρημάτων, αλλά οι αλλαγές που συντελέστηκαν στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία σε μακρο-οικονομικό επίπεδο επηρέασαν πολύ και το μοντέλο λειτουργίας της εταιρείας.

«Τόσο η οικονομική κρίση, η αύξηση της ελληνικής διασποράς, όσο και τα capital controls συνέτειναν ώστε οι υπηρεσίες μας να γίνουν ευρύτερα γνωστές, ενώ ταυτόχρονα αυξήθηκε πολύ το μερίδιο των εισερχομένων εμβασμάτων από χώρες του δυτικού κόσμου και φυσικά οι εγχώριες συναλλαγές (ή αλλιώς domestic transfers). Οι αλλαγές αυτές μας οδήγησαν και στην επέκταση των υπηρεσιών μας.

Διευρύναμε λοιπόν το portfolio των υπηρεσιών μας αρχικά με την πληρωμή λογαριασμών, μια υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες μας να εξοφλούν λογαριασμούς χωρίς περιορισμούς σε ωράρια και μέρες λειτουργίας, από σημεία της γειτονιάς τους. Εισαγάγαμε την υπηρεσία PayByBank, την αυτοματοποιημένη τραπεζική κατάθεση που δίνει σε ηλεκτρονικά καταστήματα τη δυνατότητα να δέχονται πληρωμές μέσω τραπεζικού λογαριασμού σε πραγματικό χρόνο αλλά και με μετρητά σε πάνω από 1.300 σημεία εξυπηρέτησης ανά την Ελλάδα, όπου ο καταναλωτής εξοφλεί το καλάθι του σαν να πληρώνει έναν λογαριασμό ΔΕΚΟ.

Λίγο πριν το ξεκίνημα της πανδημίας, προσθέσαμε τη δυνατότητα αποστολής μετρητών και σε τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό αλλά και εντός Ελλάδος, δυνατότητα που αυτή τη στιγμή διαθέτουμε για 52 χώρες, αριθμό τον οποίο συνεχώς αυξάνουμε και που σε κάποιες περιπτώσεις ευρωπαϊκών χωρών, χάρη στο SEPA Instant payments, η Western Union μπορεί και ολοκληρώνει τις μεταφορές μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Συμπληρωματικά με το τραπεζικό σύστημα, η δική μας υπηρεσία είναι μια εναλλακτική για τους πελάτες μας, που ιδιαίτερα σε έκτακτες συνθήκες μπορεί να τους φανεί χρήσιμη. Αυτό φάνηκε μέσα στους μήνες της πανδημίας, όπου αρκετοί δυσκολευτήκαμε με τις πληρωμές μας, βλέποντας πολλά τραπεζικά καταστήματα να υπολειτουργούν ή με περιορισμούς στην είσοδο», ανέφερε η κα Πατσή.

Η Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της PayLink παρέθεσε και στοιχεία για τις αλλαγές που επέφερε η πανδημία στην καθημερινότητα σε επίπεδο ψηφιακού μετασχηματισμού και επιτάχυνσης των αλλαγών στο e-commerce, στις πληρωμές και σε περιοχές όπως το e-government.

Όπως είπε, με την πανδημία στους χρήστες του διαδικτύου προστέθηκαν 782 εκατομμύρια άνθρωποι (2 φορές ο πληθυσμός των ΗΠΑ). Αυτή τη στιγμή περίπου 62% του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί το διαδίκτυο, ποσοστό που σε χώρες αναπτυγμένες φτάνει και το 90%.

Σε ότι αφορά τις διασυνοριακές μεταφορές χρημάτων προς χώρες χαμηλού και μέσου εισοδήματος, παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας με συνεχόμενα lockdown και κλειστά σε πολλές χώρες καταστήματα και δίκτυα τραπεζών, μέσα στο 2020 αυτές άγγιξαν τα 540 δις. δολ., μειώθηκαν δηλαδή μόνο κατά 1,6% σε σχέση με το 2019. Από αυτά ένα σημαντικό ποσοστό εκκινείται με μετρητά ή παραλαμβάνεται σε μετρητά σε αναπτυσσόμενες χώρες. Και παρά την αύξηση της χρήσης ψηφιακών λύσεων, η ίδια η Παγκόσμια Τράπεζα αναγνωρίζει την αξία ενός οικοσυστήματος, που διευκολύνει τις συναλλαγές με όποιο τρόπο και αν αυτές πληρώνονται/παραλαμβάνονται, γιατί απλούστατα πελάτες που ζουν σε απομονωμένες περιοχές, ή που δεν αποτελούν μέρος του τραπεζικού συστήματος είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι, χρειάζονται cash-out σημεία λόγω έλλειψης βασικών υποδομών και δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από ψηφιακά συστήματα.

«Η αξία λοιπόν των φυσικών σημείων και των σημείων εξυπηρέτησης που μπορούν να παρέχουν εναλλακτικούς τρόπους πληρωμών αλλά και άλλα entry-level, όπως λέμε, χρηματο-οικονομικά προϊόντα, καθόλου δεν μειώθηκε από τις τελευταίες εξελίξεις. Αντίθετα θεωρούνται αναπόσπαστο κομμάτι στην οικονομική ένταξη (financial inclusion) μιας μεγάλης, λιγότερη προνομιούχας ομάδας πολιτών που εδώ και δεκαετίες εξυπηρετούμε», τόνισε η κα Πατσία.
Όπως πρόσθεσε, παράλληλα έρευνες δείχνουν ότι το β΄ 6μηνο του 2021 η χρήση των ψηφιακών καναλιών σε πολλούς τομείς έφτασε σε ένα «ταβάνι», ιδίως σε Αμερική και Ευρώπη και αναμένεται να επιστρέψει σε αρκετά χαμηλότερα επίπεδα (McKinsey Μάιος 2021). Αυτό που διαφαίνεται σαν τάση είναι το «phygital», ένα κράμα εμπειρίας καταναλωτή με στοιχεία φυσικής παρουσίας και δυνατότητα χρήσης ψηφιακών εργαλείων. Μεγάλες εταιρείες σαν την Western Union επενδύουν και καινοτομούν σε άξονες που είναι καθοριστικής σημασίας στο Phygital μοντέλο, όπως:

  1. Ασφάλεια και εμπιστοσύνη
  2. Omni-channel
  3. After sales υπηρεσίες
  4. Customer experience & loyalty

Στην ελληνική αγορά, όπως είπε η κα Πατσία, η PayLink έχει τη χαρά και την τιμή να διαχειρίζεται το domain westernunion.gr γεγονός που ενισχύει τις προσπάθειες προώθησης και επικοινωνίας όλων των υπηρεσιών της. Στην αρχή της πανδημίας, η PayLink λάνσαρε την εφαρμογή της για iphone και android, και την προσάρμοσε ώστε να είναι προσβάσιμη και μέσω web, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε πελάτες που προτιμούν ψηφιακές λύσεις να συναλλάσσονται με την PayLink, να μαθαίνουν για όλες της τις υπηρεσίες και για όλες τις συνεργαζόμενες με επιχειρήσεις.

«Είμαστε πολύ περήφανοι λοιπόν που για 2η συνεχόμενη χρονιά, η εφαρμογή μας βραβεύτηκε στα πλαίσια των «evolution awards», των επιχειρηματικών βραβείων που απευθύνονται σε e-shops & e-businesses, ως καλύτερη ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αξίζει να σημειώσω ότι η εφαρμογή μας ξεχώρισε και για την προηγμένη υπηρεσία εντοπισμού σημείων εξυπηρέτησης, μέσω της οποίας κατευθύνονταν πελάτες σε σημεία, ανοιχτά, χωρίς ουρές και αναμονές», κατέληξε η κα Πατσία, τονίζοντας ότι όραμα της PayLink είναι να συνεχίσει να εξυπηρετεί όλο και περισσότερους Πελάτες, επεκτείνοντας και συνδυάζοντας το φυσικό της δίκτυο με τα ψηφιακά της κανάλια, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες αλλά και αναπτύσσοντας περισσότερες υπηρεσίες στο χώρο του open finance.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider