Καλύτερες των εκτιμήσεων των αναλυτών ήταν οι πωλήσεις της Yum Brands -μητρικής εταιρείας των αλυσίδων fast food KFC, Pizza Hut και Taco Bell- κατά το δ' τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε σήμερα η αμερικανική εταιρεία.
Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει το Reuters, η ισχυρή ζήτηση για τα βασικά προϊόντα της Yum Brands (τηγανητό κοτόπουλο) ενίσχυσε σημαντικά της επιδόσεις της αλυσίδας κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021, περίοδος κατά την οποία διαπιστώθηκε σημαντική αύξηση της κατανάλωσης εντός των εστιατορίων,, καθώς σταδιακά αίρονταν τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία.
Σύμφωνα με το Reuters, οι πωλήσεις της εταιρείας στο δ΄ τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 5% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020, την στιγμή που οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση κατά 4,5%, με τις πωλήσεις των KFC να ενισχύονται κατά 5%, ενώ οι πωλήσεις των Taco Bell αυξήθηκαν κατά 8%.
Παράλληλα, τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 1,11 δολάρια, υψηλότερα από τις προβλέψεις των οικονομολόγων που ανέμεναν κέρδη 1,09 δολαρίων/μετοχή.