Η είσοδος του Σάμι Φάις στα καλλυντικά και το ντεμπούτο της ΚΙΚΟ Milano στην Ελλάδα

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η είσοδος του Σάμι Φάις στα καλλυντικά και το ντεμπούτο της ΚΙΚΟ Milano στην Ελλάδα
Το πρώτο κατάστημα ΚΙΚΟ Μilano και τα επόμενα πλάνα του Ομίλου Fais για την ανάπτυξη του δικτύου της ιταλικής μάρκας καλλυντικών.

Το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος ΚΙΚΟ Milano στην Ελλάδα στις αρχές Σεπτεμβρίου σηματοδότησε και επίσημα την είσοδο του Σάμι Φάις στον κλάδο των καλλυντικών.

Μπορεί η πανδημία του κορονοϊού να μετέθεσε λίγους μήνες αργότερα την πρεμιέρα της ιταλικής μάρκας καλλυντικών στη χώρα μας, ωστόσο από τις αρχές Σεπτεμβρίου το πρώτο κατάστημα ΚΙΚΟ Μilano άνοιξε τελικά τις πόρτες του στον 2ο όροφο του The Mall of Athens στο Μαρούσι.

Τους επόμενους μήνες αναμένεται μάλιστα να ανοίξει και δεύτερο κατάστημα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη. Σημειώνεται πως ο Όμιλος Fais έχει αναλάβει το Master–franchising για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, με στόχο τη δημιουργία δικτύου περίπου 40 καταστημάτων για τα επόμενα χρόνια, στις παραπάνω χώρες.

Πηγές της εταιρείας επισημαίνουν στο insider.gr πως αυτή τη στιγμή στον άμεσο σχεδιασμό, εκτός από πρώτο κατάστημα που άνοιξε στην Αθήνα και έχει ήδη τύχει θερμής υποδοχής, είναι και το δεύτερο στη Θεσσαλονίκη, το οποίο εφόσον τα πράγματα εξελιχθούν βάσει του πλάνου θα ανοίξει έως το τέλος τους έτους. Από εκεί και πέρα, για τα υπόλοιπα καταστήματα, πολλά φαίνεται ότι θα κριθούν και από την πορεία της πανδημίας η οποία επηρεάζει, όπως είναι φυσικό τις εξελίξεις. Άλλωστε και το πρώτο κατάστημα επρόκειτο να ανοίξει τον περασμένο Απρίλιο, ωστόσο λόγω κορονοϊού η ημερομηνία μεταφέρθηκε τελικά για το φθινόπωρο.

Πάντως παρά την πανδημία και τα μέτρα προστασίας (μάσκες και περιορισμός αριθμού ατόμων)η κίνηση στο κατάστημα ΚΙΚΟ Μilano στο The Mall Athens, τις πρώτες μέρες λειτουργίας του, ήταν παραπάνω από ικανοποιητική.

«Ξεπέρασε τις προσδοκίες μας η πρώτη μέρα ενώ και τις επόμενες μέρες ο κόσμος περίμενε για να μπει στο κατάστημα και να ψωνίσει» επισημαίνει στο insider.gr η Μάγδα Βαλσαμίδου, γενική διευθύντρια master franchising. 

Με την είσοδο της ιταλικής εταιρείας μέσω του Ομίλου Fais στην ελληνική αγορά πάντως, αναμένεται πλέον να δημιουργηθούν νέα δεδομένα στον κλάδο των καλλυντικών καθώς στη μάχη του ανταγωνισμού μπαίνει ένας πολύ ισχυρός παίκτης διεκδικώντας μερίδιο από την συνολική πίτα των περίπου 860 εκατ. ευρώ του τζίρου των καλλυντικών στη χώρα μας.

insider

Η ΚΙΚΟ Μilano σε αριθμούς

Πρόκειται για το νούμερο ένα brand καλλυντικών προϊόντων στην Ιταλία. Η ΚΙΚΟ Milano αναπτύσσεται κυρίως με δικό της δίκτυο καταστημάτων που συνεχώς διευρύνεται. Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκ. ευρώ.

Το brand ιδρύθηκε το 1997 από τον όμιλο Percassi στο Μιλάνο. Διαθέτει περισσότερα από 1000 καλλυντικά προϊόντα, οι κατηγορίες καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα όπως προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου, νυχιών αλλά και πολλά αξεσουάρ και επαγγελματικά πινέλα. Τα προϊόντα της είναι cruelty free, με το 75% να παράγεται στην Ιταλία και το 99% στην Ευρώπη ενώ τα καταστήματα έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις αρχές της βιωσιμότητας και με υλικά που βελτιστοποιούν την ενεργειακή απόδοση.

Διαβάστε επίσης:

Το μεγάλο comeback του Σάμι Φάις

 



 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider