ΟΛΘ: Μείωση της διακίνησης, αλλά θωράκιση της κερδοφορίας παρά τον κορονοϊό

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
ΟΛΘ: Μείωση της διακίνησης, αλλά θωράκιση της κερδοφορίας παρά τον κορονοϊό
Αλλαγή σκυτάλης στο τιμόνι του ΟΛΘ. «Οι συνέπειες του κορονοϊού είναι εμφανείς στη δραστηριότητά μας, ωστόσο προσβλέπουμε σε ένα θετικό μέλλον για την εταιρεία», τονίστηκε κατά τη διάρκεια της τακτικής Γενικής Συνέλευσης.

Θωρακισμένη διατήρησε την κερδοφορία της η ΟΛΘ Α.Ε. παρά το πλήγμα που δέχθηκε στο σύνολό της η ελληνική οικονομία από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού και των πρωτοφανών περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν για την ανάσχεσή της.

Όπως αποκάλυψε η διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε. στο πλαίσιο της τακτικής Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε, μέσω τηλεδιάσκεψης, το μεσημέρι της Τρίτης, παρά τη μείωση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και συμβατικού φορτίου, η κερδοφορία της εταιρείας δεν δέχθηκε μεγάλο «χτύπημα».

Ορατός ο αντίκτυπος του κορονοϊού

Σύμφωνα με τον Γενικό Οικονομικό Διευθυντή της εταιρείας, Henrik Μ. Jepsen, ο αντίκτυπος της πανδημίας ξεκίνησε να γίνεται ορατός στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2020, περίπου στα τέλη Μαρτίου. Η διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και του συμβατικού φορτίου μειώθηκε, ωστόσο η «ζημιά» περιορίστηκε, λόγω της μεγάλης αύξησης που είχε προηγηθεί κατά τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020, ο αντίκτυπος του κορονοϊού έγινε ακόμη βαθύτερος, με τη μείωση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων να φτάνει το 6% και τη μείωση της διακίνησης συμβατικού φορτίου να αγγίζει το 31%.

Συνολικά για το πρώτο εξάμηνο του 2020, η ΟΛΘ Α.Ε. κατέγραψε μείωση 1% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και πτώση 19% στη διακίνηση συμβατικού φορτίου.

Όπως εκτίμησε ο κ. Jepsen, ο αντίκτυπος της πανδημίας δεν θα είναι, όπως φαίνεται, τόσο σημαντικός στην κερδοφορία της εταιρείας, η οποία τηρεί στάση αναμονής για το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. «Παρακολουθούμε πως προχωρούν οι εξελίξεις ενόψει της έλευσης του δεύτερου εξαμήνου, όλα θα εξαρτηθούν από το βάθος και τη διάρκεια της κρίσης», τονίστηκε χαρακτηριστικά. «Οι συνέπειες του κορονοϊού είναι εμφανείς στη δραστηριότητά μας, ωστόσο προσβλέπουμε σε ένα θετικό μέλλον για την εταιρεία», σημείωσε ακόμη.

Άμεση η αντίδραση της εταιρείας στην πανδημία

Παρουσιάζοντας τα μέτρα που έλαβε από το ξέσπασμα της πανδημίας κι έπειτα, η εταιρεία έκανε λόγο για άμεση αντίδραση και στοχευμένες ενέργειες, με στόχο τη θωράκιση της ασφάλειας των εργαζομένων της.

Μεταξύ των μέτρων που έλαβε η εταιρεία για την προστασία από την πανδημία, περιλαμβάνονται: προσωρινή αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, συναντήσεις στην έδρα της εταιρείας μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, πραγματοποίηση απολυμάνσεων και ενθάρρυνση της τηλεργασίας.

Θετική η εικόνα των μεγεθών το 2019

Πραγματοποιώντας έναν σύντομο απολογισμό στις επιδόσεις της εταιρείας για τη χρήση 2019, ο κ. Jepsen έκανε λόγο για μια ιδιαιτέρως θετική εικόνα, με ενίσχυση εσόδων, αύξηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και αύξηση των εισοδημάτων της ΟΛΘ Α.Ε.

«Αυξητική θα ήταν η πορεία των μεγεθών και για το 2020, ωστόσο η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα», ανέφερε, μεταξύ άλλων.

«Αλλαγή σκυτάλης» στη διοίκηση

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης εγκρίθηκε και η αλλαγή σκυτάλης στα ηνία του ΟΛΘ. Από το τιμόνι της εταιρείας αποχωρεί ο μέχρι πρότινος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Σωτήρης Θεοφάνης, ενώ οι δύο ρόλοι διαχωρίζονται.

Ο Αθανάσιος Λιάγκος θα αναλάβει καθήκοντα του εκτελεστικού προέδρου και ο Franco Nicola Cupolo χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου.

Ο κ. Θεοφάνης προτάθηκε να παραμείνει στο Διοικητικό Συμβούλιο και να συνδράμει με την εμπειρία του στην υλοποίηση των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider