Ε-LA-WON: Το ελληνικό «χρυσό» ελαιόλαδο που κάνει διεθνή καριέρα

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ε-LA-WON: Το ελληνικό «χρυσό» ελαιόλαδο που κάνει διεθνή καριέρα
Κάθε χρόνο παράγονται 2.000- 2.500 μπουκάλια ελαιολάδου με βρώσιμα φύλλα χρυσού που διατίθενται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Ρωσία και την Ταϊλάνδη όπως λέει στο Insider.gr o διευθύνων σύμβουλος της E-LA-WON, Γιάννης Καμπούρης.

Στην κορυφή της λίστας με τα πιο ακριβά ελαιόλαδα του κόσμου βρίσκεται το ελληνικό Ε-LA-WON. Το ελαιόλαδο με βρώσιμα φύλλα χρυσού της εταιρείας, που επιλέγουν οι αραβικές βασιλικές οικογένειες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ρώσοι μεγιστάνες.

«Δείχνουμε ουσιαστικά πώς ένα ελληνικό παραδοσιακό προϊόν, μπορεί να λάβει προστιθέμενη αξία, δίνοντας του ένα καλό περίβλημα και κάνοντας ένα πολύ καλό μάρκετινγκ» λέει στο Insider.gr ο Γιάννης Καμπούρης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

elawon

To «υγρό χρυσάφι» του Ομήρου

Tο ελαιόλαδο με βρώσιμό χρυσό είναι η αιχμή του δόρατος για την Ε-LA -WON. Το συγκεκριμένο προϊόν σε αντίθεση με τα υπόλοιπα της εταιρείας, διακινείται μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Ρωσία και την Ταϊλάνδη.

«Είναι ένα ακριβοθώρητο προϊόν με χειροποίητη συσκευασία, ελαιόλαδο με φύλλα βρώσιμου χρυσού, το οποίο δίνουν δώρο οι βασιλικές οικογένειες μεταξύ τους, καθώς και οι ρωσικές οικογένειες» λέει ο Γιάννης Καμπούρης.

Κάθε χρόνο παράγονται μόνο 2.000- 2.500 μπουκάλια από το συγκεκριμένο προϊόν. Πωλείται μόνο κατόπιν ειδικής παραγγελίας, προς 1.250 δολάρια τα 250 ml στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και προς 1.050 δολάρια στην Ταϊλάνδη και τη Ρωσία.

elawon

Ο κ. Καμπούρης είχε στείλει το «χρυσό» ελαιόλαδο, αρχικά και σε πέντε δισεκατομμυριούχους: τον Μπιλ Γκέιτς, τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ ,τον Τζεφ Μπέζος, την, Λίλιαν Μπετανκούρ και σε έναν δισεκατομμυριούχο δάσκαλο, τον Sunny Varkey.

«Όταν είχα πάει να το λανσάρω στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, σε ένα event ήταν και ο υπουργός ποιότητας του Αμπου νταμπι. Του δωρίσαμε το ελαιόλαδο και όταν το δοκίμασε με την οικογένειά του, το μήνυμα που μας έστειλε έλεγε: «εξαιρετικό, συγκινητικό» περιγράφει ο Γιάννης Καμπούρης.

ELAWON

Το success story της Ε-LA –WON

Ο Γιάννης Καμπούρης, φιλόλογος στο επάγγελμα, αποφασίζει το 2014 να ιδρύσει την εταιρεία παραγωγής και τυποποίησης ελαιολάδου και άλλων αγροτικών προϊόντων, Ε-LA -WON.

«Το Ε-LA -WON είναι μία ελληνική λέξη, ελληνικότατη, στη Γραμμική Β’ εδώ και 3.500 χρόνια σημαίνει ΕΛΑΙΟΝ» εξηγεί ο κ. Καμπούρης.

Μεγάλωσε στην Ίμβρο και οι παιδικές του μνήμες ήταν στα λιοτρίβια της περιοχής. Mε το πέρασμα των χρόνων απέκτησε τα δικά του ελαιοπερίβολα στην Πελοπόννησο με φυτώρια από την περιοχή των Μυκηνών και άρχισε να παράγει το δικό του λάδι το οποίο αρχικά μοιραζόταν με συγγενείς και φίλους.

E LA WON

Ο ίδιος, λέει για την απόφαση να δημιουργήσει την E-LA-WON: «Καθότι είχαμε δικούς μας ελαιώνες, δικά μας μελίσσια, ασχοληθήκαμε με την παραγωγή, τυποποίηση και διακίνηση premium ελαιολάδων, μονοποικιλιακών μελιών, σαπούνι και διάφορα ελληνικά πέστο».

Το ελαιόλαδο της E-LA-WON γρήγορα άρχισε να κερδίζει την αναγνώριση όχι μόνο εντός συνόρων αλλά και να κατακτά διεθνή βραβεία για την ποιότητά του αλλά και για τις συσκευασίες του. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία, η οποία ασχολείται με τα υψηλής ποιότητας ελληνικά φυσικά προϊόντα διακινεί συνολικά 24 κωδικούς.

«Το ελαιόλαδό μας είναι με χειρωνακτική εργασία πάντα, μαζεύουμε τον καρπό με τα χέρια και το ελαιόποιούμε σε τρεις ώρες. Το διατηρούμε και το αποθηκεύουμε σε δεξαμενές με άζωτο και πάντα υπάρχει αυτή η φρεσκάδα. Όλα τα ελαιόλαδα είναι αγουρόλαδα, το μαζεύουμε από 5 έως 20 Οκτωβρίου» σημειώνει ο κ. Καμπούρης.

ELAWON

Το 70% της παραγωγής διατίθεται στο εξωτερικό

Η εταιρεία Ε-LA -WON είναι προσανατολισμένη στην εξωστρέφεια καθώς μόνο το 30% της παραγωγής του ελαιολάδου διακινείται στην Ελλάδα, σε επιλεγμένα ντελικατέσεν και γκουρμέ εστιατόρια ενώ το 70% είναι προς διάθεση στο εξωτερικό.

«Τα ελαιόλαδά μας έχουν υψηλό φαινολικό δείκτή, αυξημένες πολυφαινόλες, οι οποίες είναι θεραπευτικές, καρδιοαγγειοπροστευτικές. Η εταιρεία έχει 50 και πλέον βραβεύσεις. Τόσο στην ποιότητα όσο και στο packaging. Tα βραβεία αυτά μας δίνουν μια προστιθέμενη αξία»λέει ο κ. Καμπούρης.

Ο κ. Καμπούρης εξηγεί ότι η εταιρεία απευθύνεται στο 30% του καταναλωτικό κοινού που ενδιαφέρεται για τον υγιεινό τρόπο ζωής. Άλλωστε οι χημικές αναλύσεις με οξύτητες κάτω από 0,3 και τα πιστοποιητικά από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο με Health Claim τοποθετούν τα προϊόντα σε ένα υψηλό επίπεδο και εντάσσονται στην κατηγορία Healthy Foods.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider