Η σουηδική εταιρεία ένδυσης H&M (Hennes & Mauritz AB) ανακοίνωσε τη Δευτέρα αύξηση πωλήσεων κατά το τέταρτο τρίμηνο, αντίστοιχη με τις σχετικές προβλέψεις των αναλυτών.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις του τριμήνου που έληξε στις 30 Νοεμβρίου, εκτός του φόρου προστιθέμενης αξίας, σημείωσαν αύξηση 12% σε σύγκριση με την ανάλογη περίοδο κατά την προηγούμενη χρονιά, φτάνοντας στις 56,43 δισ. σουηδικές κορώνες (4,94 δισ. δολ.). Αξίζει να σημειώσουμε πως οι αναλυτές που είχαν ερωτηθεί σχετικά από την FactSet ανέμεναν πωλήσεις ύψους 56,43 σουηδικών κορώνων.
Η H&M έχει καθυστερήσει τη μετάβασή της στις διαδικτυακές πωλήσεις, σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της, αλλά αυτή η καθυστερημένη μετάβασή της έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς, συμβάλλοντας τόσο στη βελτίωση των πωλήσεων όσο και στην αύξηση του μεριδίου αγοράς.
«Η ομάδα H&M συνέχισε να αναπτύσσεται παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του 2018, σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη βιομηχανία μόδας», σημείωσε η εταιρεία σε σχετική δήλωσή της τη Δευτέρα.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, το τέταρτο τρίμηνο ανήλθαν σε 65,45 δισ. κορώνες, από 58,48 δισ., ενώ οι πωλήσεις με ΦΠΑ σε τοπικά νομίσματα αυξήθηκαν κατά 6%.
Να σημειώσουμε ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία είναι προσωρινά κι ενδέχεται να αποκλίνουν ελαφρώς στην ετήσια έκθεση που πρόκειται να δημοσιευθεί στις 31 Ιανουαρίου 2019, όπως τονίζει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Επίσης, να τονίσουμε ότι η H&M δήλωσε πως στο μέλλον μόνον οι πωλήσεις χωρίς ΦΠΑ πρόκειται να αναφέρονται ως μέτρο των πωλήσεων της εταιρείας.