Στα «λευκά» ντύθηκε το Πλαίσιο με μια επένδυση 15 εκατ. ευρώ

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στα «λευκά» ντύθηκε το Πλαίσιο με μια επένδυση 15 εκατ. ευρώ
Η απόφαση ελήφθη λαμβάνοντας υπόψη την αξία της αγοράς των «λευκών» οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, η οποία φτάνει τα 550 εκατ. ευρώ με ελάχιστους παίκτες να διεκδικούν μερίδιο από την πίτα.

Κι επισήμως στα λευκά ντύθηκαν πέντε καταστήματα του Πλαισίου με μια επένδυση που υπολογίζεται ότι ξεπέρασε τα 15 εκατ. ευρώ και στοχεύει στην προσφορά μιας ολοκληρωμένης γκάμας προϊόντων τεχνολογίας στους πελάτες της γνωστής αλυσίδας.

Η προσπάθεια ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια κατόπιν πολλαπλών ερευνών στην αγορά που έδειξαν ότι οι πελάτες της αλυσίδας αντιμετωπίζουν θετικά την κίνηση αυτή. Η απόφαση ελήφθη λαμβάνοντας υπόψη την αξία της αγοράς των «λευκών» οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, η οποία φτάνει τα 550 εκατ. ευρώ με ελάχιστους παίκτες να διεκδικούν μερίδιο από την πίτα. Η ιδέα ωστόσο για μια τέτοια κίνηση ήρθε γιατί οι λευκές συσκευές γίνονταν όλο και πιο «έξυπνες», συνθέτοντας ένα ολόκληρο οικοσύστημα, όπως επεσήμανε σε μια «avant-premièr» ξενάγηση σε εκπροσώπους του Τύπου μια μέρα πριν τα επίσημα εγκαίνια στις 26 Ιουνίου, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κώστας Γεράρδος.

Πέρα από το κατάστημα στο Ρέντη, λευκές συσκευές έχουν τοποθετηθεί και στο κατάστημα της Δάφνης, της Μεταμόρφωσης, της Αγίας Παρασκευής και της Καλαμαριάς, στα μεγαλύτερα δηλαδή καταστήματα της αλυσίδας με εμβαδό που ξεκινά από 2.000 τμ και φτάνει έως και τα 3.500 τμ. Όπως διευκρίνισε ωστόσο ο κ. Γεράρδος το πλάνο προβλέπει την προσθήκη κι άλλων καταστημάτων στη λίστα, χωρίς να υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα αφού για να γίνει αυτό απαιτείται διαθέσιμος χώρος.

Αυτός είναι και ο λόγος που θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και στη διάθεση των λευκών συσκευών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.plaisio.gr,. Μάλιστα η εταιρεία έχει επενδύσει αισθητά στο Online κανάλι πωλήσεων έχοντας ήδη ετοιμάσει περισσότερα από 500 videos που επεξηγούν την λειτουργία των προϊόντων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της διοίκησης το ποσοστό των ηλεκτρονικών πωλήσεων για τις λευκές συσκευές υπολογίζεται να ξεπεράσει το 8%-9%, το σημερινό δηλαδή ποσοστό των Online πωλήσεων της αλυσίδας.

Μεγάλη σημασία έχει δοθεί και στην εκπαίδευση των πωλητών του Πλαισίου στην νέα αυτή προϊοντική κατηγορία, κάτι που αναμένεται να διαφοροποιήσει το πλαίσιο από τον ανταγωνισμό. Οι 10.818 ώρες εκπαίδευσης του παλαιού και του νέου προσωπικού, καθώς η αλυσίδα προχώρησε για την επέκτασή της αυτή σε περίπου 40 προσλήψεις, υλοποιήθηκαν με βιωματικό τρόπο σε ένα ειδικό στούντιο που δημιούργησε η εταιρεία στη Μάντρα Αττικής.

Την εμπειρία του πελάτη θα ολοκληρώσει τα στήσιμο των νέων καταστημάτων το οποίο δίνει έμφαση στο life style του καταναλωτή κι όχι απλά στις προδιαγραφές του προϊόντος, αλλά και οι πρόσθετες υπηρεσίες που το Πλαίσιο θα προσφέρει, όπως η εγγύηση χαμηλότερης τιμής , το πρόγραμμα δόσεων χωρίς κάρτα, η παράδοση εντός 24 ωρών στις πόλεις που υπάρχουν τα καταστήματα και άλλα.

Όπως και στον τομέα της τεχνολογίας, έτσι και στις λευκές συσκευές το Πλαίσιο θα λανσάρει προϊόντα με δική του επωνυμία η οποία στην περίπτωση των λευκών συσκευών δεν ακούν στο όνομα Turbo X αλλά Νuvelle.

Τέλος επενδύοντας στο έξυπνο σπίτι η αλυσίδα θα παρέχει και την καινοτόμα υπηρεσία smart home, με την βοήθεια της Control 4, στην οποία θα μπορούν να συνδεθούν προϊόντα από διαφορετικά μπραντ και να ελέγχονται όλα από μια ειδική εφαρμογή η οποία παίζει και με την Alexa.

Το στοίχημα είναι μεγάλο αλλά η πεποίθηση της εταιρείας είναι πως θα κερδηθεί. Η κίνηση αυτή άλλωστε, όπως επεσήμανε ο Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Πλαισίου, αποτελεί τη συνέχεια της νέας, περισσότερο επιθετικής στρατηγικής που ξεκίνησε να υλοποιεί από πέρσι η γνωστή αλυσίδα, η οποία συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια λειτουργίας.

Στα «λευκά» ντύθηκε το Πλαίσιο με μια επένδυση 15 εκατ. ευρώ
Στα «λευκά» ντύθηκε το Πλαίσιο με μια επένδυση 15 εκατ. ευρώ
Στα «λευκά» ντύθηκε το Πλαίσιο με μια επένδυση 15 εκατ. ευρώ
Στα «λευκά» ντύθηκε το Πλαίσιο με μια επένδυση 15 εκατ. ευρώ
Στα «λευκά» ντύθηκε το Πλαίσιο με μια επένδυση 15 εκατ. ευρώ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider