Αύξηση κατά 3,5% καταγράφηκε στον όγκο των πωλήσεων του λιανικού εμπορίου της χώρας τον Φεβρουάριο, με την άνοδο να οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις στα φαρμακευτικά- καλλυντικά και τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο τζίρος αυξήθηκε σε φαρμακευτικά- καλλυντικά (15,4%), μεγάλα καταστήματα τροφίμων (13,5%) και έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (2,8%). Αντίθετα μειώθηκε στα πολυκαταστήματα (8,8%), καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (7,2%), ένδυση- υπόδηση (6,4%) και τρόφιμα- ποτά- καπνό (4,3%).

Ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 3,5% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020 σημείωσε αύξηση 1,3%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 1,4% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 4,7% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020 σημείωσε αύξηση 0,5%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση