Black Friday: Αυτά είναι τα προϊόντα που αγοράζουν οι Έλληνες

BLACK FRIDAY

Οι πέντε δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της Βlack Friday.

Η Black Friday πέφτει φέτος στις 29 Νοεμβρίου και ήδη οι μεγάλες αλυσίδες υπόσχονται γενναίες εκπτώσεις οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις αναμένεται να φτάσουν και το 70%.

Οι Έλληνες σύμφωνα με έρευνα της picodi δηλώνουν έτοιμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 242 ευρώ σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα τη συγκεκριμένη μέρα.

Παράλληλα το 62% των Ελλήνων που δήλωσαν ότι θα ψωνίσουν και φέτος, παραδέχθηκε ότι ξέρει θα αγοράσει. Κατά μέσο όρο οι καταναλωτές στη χώρα μας θα αγοράσουν περίπου 4 προϊόντα.

Ωστόσο αν και οι περισσότεροι συνήθως συνδέουμε τη Black Friday με την αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, στην Ελλάδα η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων δεν βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών.

Αυτές είναι οι 5 δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της Βlack Friday.

Καλλυντικά

Καλλυντικά

Το 2018 αρκετές εταιρείες και καταστήματα καλλυντικών προχώρησαν σε προσφορές οι οποίες μάλιστα δεν κράτησαν μόνο μία ημέρα. Αντίστοιχα και φέτος, οι επιχειρήσεις ήδη προετοιμάζονται ενημερώνοντας τους καταναλωτές για τα προϊόντα που θα βρουν φθηνότερα.

Οικιακές συσκευές

Οικιακές συσκευές

Οι οικιακές συσκευές βρέθηκαν στην τέταρτη θέση των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών. Τα τελευταία χρόνια πάντως οι μεγάλες αλυσίδες προχωρούν σε γενναίες εκπτώσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

Ηλεκτρονικά είδη

Ηλεκτρονικά είδη

Σε αρκετές χώρες η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων είναι η δημοφιλέστερη κατά τη διάρκεια της Black Friday. Φέτος η μάχη ανάμεσα στις αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών αναμένεται σκληρή και ήδη τα πρώτα διαφημιστικά σποτ έχουν κάνει την εμφάνισή τους.

 Παπούτσια

Παπούτσια

Οι Έλληνες όπως φαίνεται περιμένουν τη συγκεκριμένη μέρα για να επωφεληθούν από τις εκπτώσεις και να κάνουν αγορές με τις οποίες θα καλύψουν κάποιες ανάγκες. Η υποτονική κίνηση στην αγορά την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων δείχνει ότι μάλλον και φέτος ποντάρουν στις μεγάλες προσφορές της Black Friday.

Ρούχα

Ρούχα

Το 2018 οι Έλληνες που πραγματοποίησαν αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday, φαίνεται ότι ξόδεψαν τα περισσότερα χρήματά τους σε ρούχα. Άλλωστε τα τελευταία χρόνια τόσο οι μεγάλες αλυσίδες όσο και τα μικρά καταστήματα προχωρούν σε προσφορές με τους καταναλωτές όπως φαίνεται να ανταποκρίνονται.

BEST OF INTERNET

ΑΡΧΙΚΗ