Η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ στον Πειραιά ήταν το κύριο θέμα συζήτησης, κατά τη συνάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή με τον δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη νωρίτερα την Τρίτη.

Ο δήμαρχος Πειραιά συζήτησε με τον υπουργό την πρόταση που έχουν υποβάλει τα μέλη της δημοτικής αρχής για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι, μια πρόταση που θα βελτιώσει αισθητά το πρόβλημα του κυκλοφοριακού στην πόλη.

Στο επίκεντρο και το Μετρό

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν και άλλα θέματα, όπως η ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής του Μετρό, αλλά και άλλα θέματα που αφορούν στην καλύτερη δυνατή λειτουργία της πόλης αλλά και του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.

Σύμφωνα με τον κ. Μώραλη, η «υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο μέχρι το λιμάνι, ώστε να ενοποιηθεί η πόλη και να αποσυμφορηθεί σε μεγάλο βαθμό το κυκλοφοριακό στο μεγάλο λιμάνι της χώρας», ήταν το κυριότερο ζήτημα της συνάντησης.

Όπως επεσήμανε σε δήλωση του ο δήμαρχος Πειραιά πρόκειται για «ένα έργο που επιθυμεί να υλοποιήσει η κυβέρνηση, όμως πιστεύω ότι όπως σε όλα τα μεγάλα έργα, η σημαντική αυτή παρέμβαση θέλει δουλειά, επιμονή και γρήγορες αποφάσεις από όλους όσοι πρέπει να συνεργαστούν για την επίτευξή του. Θέλω να πιστεύω ότι το επόμενο διάστημα δεν θα μείνουμε στις προθέσεις, αλλά θα έχουμε και συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και αποφάσεις».

Ως προς το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των εργασιών του Μετρό, ο κ. Μώραλης ενημερώθηκε από τον υπουργό πως δεν έχει αλλάξει το παραμικρό και η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται το 2022.