Τη συνέχιση της συνεργασίας και τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Euroleague και του Eurocup εξασφάλισε η NOVA για την επόμενη τριετία, 2020-2023

Η συνδρομητική πλατφόρμα που έχει τα δικαιώματα της Euroleague από το 2005, εξασφάλισε την ανανέωση του συμβολαίου με την Euroleague και την IMG, την εταιρεία που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαιώματα και το marketing της Euroleague. Να υπενθυμίοσυμε ότι το τρέχων συμβόλαιο λήγει το 2020, κι έτσι η νέα συμφωνία αφορά στην επόμενη τριετία, 2020-2023.

Αξίζει να σημειωθεί ότι Nova και Euroleague προχώρησαν σε συμφωνία με απευθείας διαπραγματεύσεις με την εταιρεία που διαχειρίζεται τα δικαιώματα μετάδοσης και η COSMOTE TV, η οποία ενδιαφερόταν δεν μπόρεσε να καταθέσει πρόταση εφόσον δεν πραγματοποιήθηκε διαγωνιστική διαδικασία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Nova: 

«Η Novasports παραμένει η ελληνική έδρα της EuroLeague μέχρι το 2023.

Η Novasports, ο κάτοχος δικαιωμάτων για της Turkish Airlines EuroLeague και του 7DAYS EuroCup στην Ελλάδα και την Κύπρο, θα παραμείνει η χώρα που θα φιλοξενεί τις κορυφαίες διοργανώσεις του μπάσκετ στην Ευρώπη και μέσα στην επόμενη δεκαετία μετά την υπογραφή τριετούς επέκτασης του συμβολαίου. Η Novasports είχε ένα ακόμα χρόνο τα δικαιώματα και με τη νέα συμφωνία θα μεταδίδει τα παιχνίδια μέχρι το τέλος της σεζόν 2022-23.

Η Novasports, η οποία διατίθεται αποκλειστικά μέσω της Νova, του κορυφαίου πάροχου υπηρεσιών πακέτων οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στην Ελλάδα, έχει συνεργαστεί με την Euroleague για σχεδόν δύο δεκαετίες: «Τα κανάλια Novasports συνεχίζουν να πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα στις μεταδόσεις και να προσφέρουν στους φίλους του μπάσκετ μια εντυπωσιακή εμπειρία» δήλωσε ο ο Τζόρντι Μπερτομέου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague ενώ συνέχισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που είχαμε μια τόσο μακρά και εποικοδομητική σχέση με τα κανάλια Novasports. Είμαστε πολύ πιο ευτυχείς που γνωρίζουμε ότι μπορούμε να υπολογίσουμε σε αυτούς ως συνεργάτη μας για άλλα τρία χρόνια».

«Έχοντας συνεργαστεί με την EuroLeague εδώ και πολλά χρόνια και έχοντας βιώσει το ισχυρό πνεύμα και τη συνεχή καινοτομία της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης στην Ευρώπη, αισθανόμαστε να έχουμε μια πολύ φυσική σχέση . Διατηρούμε την υπόσχεσή μας να προσφέρουμε premium περιεχόμενο που εκτιμούν οι πελάτες μας. Ως εκ τούτου, όχι μόνο θα μείνουμε στην EuroLeague, αλλά θα είναι η έδρα του καλύτερου περιεχομένου από στον αθλητισμό, των ταινιών κορυφαίας ποιότητας, των σειρών και της ψυχαγωγίας για το ελληνικό κοινό», δήλωσε για λογαριασμό της Nova, η εκτελεστική διευθυντής Κατερίνα Κασκανιώτη.

Οι Έλληνες φίλαθλοι είναι παθιασμένοι με το μπάσκετ και με τις δύο ομάδες, τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ και τον Ολυμπιακό. Με τον Προμηθέα Πάτρας στο EuroCup αυτή τη σεζόν, οι θεατές της Novasports μπορούν να υπολογίζουν σε τέσσερις βραδιές κάθε εβδομάδα με live EuroLeague όπως επίσης και με τη δράση EuroCup κατά τη διάρκεια της σεζόν.»