Τα 5 πιο εντυπωσιακά στοιχεία για τη μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα του κόσμου

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 5 πιο εντυπωσιακά στοιχεία για τη μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα του κόσμου
Με κάμερες που ανιχνεύουν το χασμουρητό και οδηγούς που αναγκάζονται να φορούν μόνιτορ καρδιάς.

Το μέγεθος της -55 χιλιόμετρα-, δεν είναι το μοναδικό εντυπωσιακό στοιχείο της μεγαλύτερης θαλάσσιας γέφυρας του κόσμου, η οποία συνδέει το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο με την ηπειρωτική Κίνα. H θαλάσσια γέφυρα άνοιξε επίσημα, σε τελετή στο Τζουχάι, στην οποία παρέστη και ο Κινέζος πρόεδρος Σι Τζίνπινγκ.

Σε μια σύντομη τελετή ο Σι κήρυξε τη γέφυρα ανοιχτή, καθώς τα ψηφιακά πυροτεχνήματα εξερράγησαν σε μια μια οθόνη που βρίσκονταν πίσω του, ενώ θα δοθεί στην κυκλοφορία σήμερα, Τετάρτη.

Η γέφυρα του Χονγκ Κονγκ-Τζουχάι-Μακάο είναι επίσης και μια από τις πιο ασυνήθιστες οδούς του κόσμου, με κάμερες που ανιχνεύουν το χασμουρητό, οδηγούς που αναγκάζονται να φορούν μόνιτορ καρδιάς, ενώ η πρόσβαση περιορίζεται μόνο στους πολιτικούς ελίτ και τους μεγάλους χορηγούς. Εδώ είναι πέντε πράγματα που πρέπει να ξέρετε για την εντυπωσιακή γέφυρα:

Η γέφυρα είναι μέρος μιας δομής που συνδέει το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο με 11 κινεζικές πόλεις, σχηματίζοντας μια περιοχή υψηλής τεχνολογίας που ανταγωνίζεται τη Silicon Valley, την περιοχή Greater Bay. Είναι επίσης το δεύτερο μεγάλο έργο υποδομής που συνδέει το Χονγκ Κονγκ στην ηπειρωτική Κίνα το οποίο ξεκίνησε μέσα σε λίγες εβδομάδες μετά το άνοιγμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης υψηλής ταχύτητας τον περασμένο μήνα.

Οι επικριτές λένε ότι η γέφυρα πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων είναι μια προσπάθεια ενσωμάτωσης του Χονγκ Κονγκ στην Κίνα, καθώς οι φόβοι μεγαλώνουν ότι οι ελευθερίες της πόλης υποβαθμίζονται. Τόσο το Χονγκ Κονγκ όσο και το Μακάο είναι μέρος της Κίνας, αλλά είναι ειδικές διοικητικές περιφέρειες, οι οποίες διαθέτουν δικές τους κυβερνήσεις, νομικά συστήματα και πολιτικές. Υπάρχουν ανησυχίες ότι αυτή η γέφυρα αποτελεί ένδειξη της επιθυμίας του Πεκίνου να φέρει τις περιοχές υπό τον έλεγχό του.

Στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάο, οι οδηγοί χρησιμοποιούν την αριστερή πλευρά του δρόμου, στην ηπειρωτική Κίνα, οδηγούν στα δεξιά, κάτι που οδηγεί σε ερωτηματικά όσον αφορά τη γέφυρα.

Δεδομένου ότι η γέφυρα θεωρείται κομμάτι της κινεζικής επικράτειας, οι οδηγοί θα πρέπει να ταξιδεύουν στα δεξιά και οι οδηγοί του Χονγκ Κονγκ θα πρέπει επίσης να «συμμορφώνονται με τους νόμους και τους κανονισμούς της ηπειρωτικής χώρας όσο βρίσκονται σε αυτή», σύμφωνα με το τμήμα μεταφορών της πόλης.

Ενώ προτάθηκαν δημιουργικές λύσεις για το πώς να χειριστεί η «αλλαγή πλευρών», συμπεριλαμβανομένης μιας «γέφυρας με πτερύγια» που θα ονομάζονταν Pearl River και η οποία προτάθηκε από μια ομάδα Ολλανδών αρχιτεκτόνων, επιλέχθηκε τελικά μια λιγότερο συναρπαστική προσέγγιση, με τα αυτοκίνητα να σταματούν και να αλλάζουν πλευρά σε ένα ειδικό σημείο συγχώνευσης, πριν οδηγήσουν στη γέφυρα στο Χονγκ Κονγκ.

Οι δημοσιογράφοι στο Χονγκ Κονγκ διαμαρτύρονται για την περιορισμένη πρόσβαση της γέφυρας. «Μια τέτοια τεράστια επένδυση με τα χρήματα του φορολογούμενου του Χονγκ Κονγκ ... όμως βασικά δεν είναι ανοιχτό για μας», ήταν ένα από τα σχόλια στον ιστότοπο South China Morning Post.

Ο πολιτικός της αντιπολίτευσης Έντι Τσου περιέγραψε τη γέφυρα ως ένα «πολιτικά καθοδηγούμενο μεγα-έργο χωρίς επείγουσα ανάγκη». Μια άλλη γέφυρα χτίζεται ανάμεσα στο κοντινό Σεντζέν και το Τζονγκσαν, βόρεια του Τζουχάι, που σημαίνει ότι μέχρι το 2030 η κυκλοφορία προβλέπεται ότι θα μειωθεί σημαντικά στην γέφυρα Χονγκ Κονγκ-Ζουχάι-Μακάο. «Βασικά είναι περιττή», είπε.

Αν και η γέφυρα έχει στόχο να φέρει τις αυτόνομες περιοχές του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο πιο κοντά στην ηπειρωτική Κίνα, θα είναι προσβάσιμη μόνο σε λίγους εκλεκτούς.

Οι άνθρωποι από το Χονγκ Κονγκ θα χρειάζονται ειδικές άδειες για να διασχίσουν τη γέφυρα. Υπάρχουν πληροφορίες ότι οι μακροπρόθεσμες άδειες διέλευσης από το Χονγκ Κονγκ προς το Τζουχάι θα χορηγηθούν σε άτομα που πληρούν αυστηρά κριτήρια, όπως η καταβολή σημαντικών φόρων στην Κίνα, η δωρεά μεγάλων ποσών σε φιλανθρωπικές οργανώσεις στη νότια κινεζική επαρχία Γκουανγκντογκ ή σε αυτούς οι οποίοι είναι μέλη μιας από πολλές πολιτικές οργανώσεις. Οι υπόλοιποι μπορούν να μισθώνουν ιδιωτικό λεωφορείο. Δεν υπάρχει δημόσια συγκοινωνία στη γέφυρα.

Καθώς οι οδηγοί διασχίζουν τη γέφυρα, ο καρδιακός τους ρυθμός και η αρτηριακή πίεση θα παρακολουθούνται. Οι πληροφορίες θα αποστέλλονται στο κέντρο ελέγχου της γέφυρας. Τα μέσα ενημέρωσης του Χονγκ Κονγκ ανέφεραν επίσης ότι θα υπάρχουν κάμερες που θα παρακολουθούν τους οδηγούς καθώς θα διασχίζουν τη γέφυρα. Εάν ένας οδηγός χασμουρηθεί περισσότερο από τρεις φορές μέσα σε 20 δευτερόλεπτα, θα χτυπάει συναγερμός στο κέντρο ελέγχου.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

22:12

Βουλή: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την αγορά 4ης φρεγάτας Belharra

22:01

Πάουελ: Δεν υπήρχε ευρεία στήριξη για μείωση των επιτοκίων κατά 0,5%

21:57

Το Ιράν έτοιμο να βρει μια δίκαιη λύση με τους Ευρωπαίους για το πυρηνικό του πρόγραμμα

21:43

Δημοσκόπηση Pulse: Πρώτη με double score η ΝΔ - Ποιον θέλουν οι πολίτες για «ηγέτη» της Κεντροαριστεράς

21:34

«Πέταξε» σε νέο ιστορικό υψηλό ο χρυσός μετά το «ψαλίδι» της Fed

21:28

Βραζιλία: Ο πρώην πρόεδρος Μπολσονάρου διαγνώστηκε με καρκίνο του δέρματος

21:13

ΕΚΤΕΡ: Μεταβολές στα μεγέθη των ενοποιημένων και ατομικών οικονομικών καταστάσεων για τη χρήση 2024

21:00

Μείωση επιτοκίων 0,25% από Fed - «Σήμα» για ακόμη 2 εντός 2025

21:00

Χρυσός: Καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο – Μπορεί το ράλι να συνεχιστεί;

20:54

Υπ. Παιδείας για ΠΑΣΟΚ: Τεχνητή ένταση γύρω από τις άδειες των μη κρατικών Πανεπιστημίων

20:45

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τροποποιήσεις αύριο Πέμπτη λόγω προγραμματισμένης πορείας

20:36

Microsoft: «Ενοικιάζει» υπολογιστική ισχύ ΑΙ από Νορβηγία για 6,2 δισ. δολάρια

20:34

Στο Καπιτώλιο ο Οικουμενικός Πατριάρχης - Τον υποδέχτηκε ο πρόεδρος της Βουλής

20:18

Παιδιά από τη Λωρίδα της Γάζας έφτασαν στο Ηνωμένο Βασίλειο για να λάβουν θεραπεία

20:08

Ελλείψεις φαρμάκων: Κομβικής σημασίας η δημιουργία ενιαίας ευρωπαϊκής πλατφόρμας δεδομένων

20:00

Ιχθυοκαλλιέργειες: Η βουβή πρωτιά της Ελλάδας και οι προκλήσεις - Έρχεται το χωροταξικό

19:56

Εκδόθηκαν τα αποτελέσματα εισαγωγής καταρτιζόμενων στις Δημόσιες ΣΑΕΚ

19:45

Ομόφωνη απόφαση της ΓΣΕΕ για 24ωρη πανελλαδική απεργία την 1η Οκτωβρίου - Τι διεκδικεί

19:42

Ε.Ε: «Πράσινο φως» για διαπραγματεύσεις με Καναδά και Ηνωμένο Βασίλειο για το SAFE

19:33

Alpha Bank-Micro universal bank με τοπική τεχνογνωσία και διεθνή πρόσβαση

19:31

Cenergy: Στα 95 εκατ. ευρώ τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη στο εξάμηνο – Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι πωλήσεις

19:31

Επίσκεψη Β. Κικίλια στην Ουάσιγκτον - Οι επαφές

19:24

Μεικτά πρόσημα στις ευρωαγορές - Άλμα 17% για την Puma

19:15

Μητσοτάκης: «Πραγματική αύξηση μισθών τον Ιανουάριο» - Τι είπε για ΦΠΑ, στεγαστικό, ΟΠΕΚΕΠΕ, Chevron

19:11

ΚΕΔΕ: «Κόκκινη γραμμή» η μεταφορά των πολεοδομιών στο Κτηματολόγιο - Ανοιχτό το ενδεχόμενο προσφυγής στο ΣτΕ

19:02

Προστασία θαλασσών και σεβασμός κανόνων αλιείας από τρίτες χώρες στο επίκεντρο των συζητήσεων Παπασταύρου-Καδή

18:59

Ζελένσκι: Patriot και Himars στην πρώτη αποστολή αμερικανικών όπλων μέσω του μηχανισμού PURL

18:49

ΟΠΕΚΕΠΕ: Έως 22 Σεπτεμβρίου η προθεσμία για τις αιτήσεις μεταβίβασης δικαιωμάτων

18:43

Επανεκκίνησαν οι διαβουλεύσεις Ελλάδας – Λιβύης για την ΑΟΖ

18:41

ΥΠΟΙΚ Ισραήλ: «Χρυσωρυχείο» ακινήτων η Γάζα - Μιλάμε με τις ΗΠΑ πώς θα την μοιράσουμε

gazzetta
gazzetta reader insider insider