Τα 5 πιο εντυπωσιακά στοιχεία για τη μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα του κόσμου

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 5 πιο εντυπωσιακά στοιχεία για τη μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα του κόσμου
Με κάμερες που ανιχνεύουν το χασμουρητό και οδηγούς που αναγκάζονται να φορούν μόνιτορ καρδιάς.

Το μέγεθος της -55 χιλιόμετρα-, δεν είναι το μοναδικό εντυπωσιακό στοιχείο της μεγαλύτερης θαλάσσιας γέφυρας του κόσμου, η οποία συνδέει το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο με την ηπειρωτική Κίνα. H θαλάσσια γέφυρα άνοιξε επίσημα, σε τελετή στο Τζουχάι, στην οποία παρέστη και ο Κινέζος πρόεδρος Σι Τζίνπινγκ.

Σε μια σύντομη τελετή ο Σι κήρυξε τη γέφυρα ανοιχτή, καθώς τα ψηφιακά πυροτεχνήματα εξερράγησαν σε μια μια οθόνη που βρίσκονταν πίσω του, ενώ θα δοθεί στην κυκλοφορία σήμερα, Τετάρτη.

Η γέφυρα του Χονγκ Κονγκ-Τζουχάι-Μακάο είναι επίσης και μια από τις πιο ασυνήθιστες οδούς του κόσμου, με κάμερες που ανιχνεύουν το χασμουρητό, οδηγούς που αναγκάζονται να φορούν μόνιτορ καρδιάς, ενώ η πρόσβαση περιορίζεται μόνο στους πολιτικούς ελίτ και τους μεγάλους χορηγούς. Εδώ είναι πέντε πράγματα που πρέπει να ξέρετε για την εντυπωσιακή γέφυρα:

Η γέφυρα είναι μέρος μιας δομής που συνδέει το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο με 11 κινεζικές πόλεις, σχηματίζοντας μια περιοχή υψηλής τεχνολογίας που ανταγωνίζεται τη Silicon Valley, την περιοχή Greater Bay. Είναι επίσης το δεύτερο μεγάλο έργο υποδομής που συνδέει το Χονγκ Κονγκ στην ηπειρωτική Κίνα το οποίο ξεκίνησε μέσα σε λίγες εβδομάδες μετά το άνοιγμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης υψηλής ταχύτητας τον περασμένο μήνα.

Οι επικριτές λένε ότι η γέφυρα πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων είναι μια προσπάθεια ενσωμάτωσης του Χονγκ Κονγκ στην Κίνα, καθώς οι φόβοι μεγαλώνουν ότι οι ελευθερίες της πόλης υποβαθμίζονται. Τόσο το Χονγκ Κονγκ όσο και το Μακάο είναι μέρος της Κίνας, αλλά είναι ειδικές διοικητικές περιφέρειες, οι οποίες διαθέτουν δικές τους κυβερνήσεις, νομικά συστήματα και πολιτικές. Υπάρχουν ανησυχίες ότι αυτή η γέφυρα αποτελεί ένδειξη της επιθυμίας του Πεκίνου να φέρει τις περιοχές υπό τον έλεγχό του.

Στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάο, οι οδηγοί χρησιμοποιούν την αριστερή πλευρά του δρόμου, στην ηπειρωτική Κίνα, οδηγούν στα δεξιά, κάτι που οδηγεί σε ερωτηματικά όσον αφορά τη γέφυρα.

Δεδομένου ότι η γέφυρα θεωρείται κομμάτι της κινεζικής επικράτειας, οι οδηγοί θα πρέπει να ταξιδεύουν στα δεξιά και οι οδηγοί του Χονγκ Κονγκ θα πρέπει επίσης να «συμμορφώνονται με τους νόμους και τους κανονισμούς της ηπειρωτικής χώρας όσο βρίσκονται σε αυτή», σύμφωνα με το τμήμα μεταφορών της πόλης.

Ενώ προτάθηκαν δημιουργικές λύσεις για το πώς να χειριστεί η «αλλαγή πλευρών», συμπεριλαμβανομένης μιας «γέφυρας με πτερύγια» που θα ονομάζονταν Pearl River και η οποία προτάθηκε από μια ομάδα Ολλανδών αρχιτεκτόνων, επιλέχθηκε τελικά μια λιγότερο συναρπαστική προσέγγιση, με τα αυτοκίνητα να σταματούν και να αλλάζουν πλευρά σε ένα ειδικό σημείο συγχώνευσης, πριν οδηγήσουν στη γέφυρα στο Χονγκ Κονγκ.

Οι δημοσιογράφοι στο Χονγκ Κονγκ διαμαρτύρονται για την περιορισμένη πρόσβαση της γέφυρας. «Μια τέτοια τεράστια επένδυση με τα χρήματα του φορολογούμενου του Χονγκ Κονγκ ... όμως βασικά δεν είναι ανοιχτό για μας», ήταν ένα από τα σχόλια στον ιστότοπο South China Morning Post.

Ο πολιτικός της αντιπολίτευσης Έντι Τσου περιέγραψε τη γέφυρα ως ένα «πολιτικά καθοδηγούμενο μεγα-έργο χωρίς επείγουσα ανάγκη». Μια άλλη γέφυρα χτίζεται ανάμεσα στο κοντινό Σεντζέν και το Τζονγκσαν, βόρεια του Τζουχάι, που σημαίνει ότι μέχρι το 2030 η κυκλοφορία προβλέπεται ότι θα μειωθεί σημαντικά στην γέφυρα Χονγκ Κονγκ-Ζουχάι-Μακάο. «Βασικά είναι περιττή», είπε.

Αν και η γέφυρα έχει στόχο να φέρει τις αυτόνομες περιοχές του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο πιο κοντά στην ηπειρωτική Κίνα, θα είναι προσβάσιμη μόνο σε λίγους εκλεκτούς.

Οι άνθρωποι από το Χονγκ Κονγκ θα χρειάζονται ειδικές άδειες για να διασχίσουν τη γέφυρα. Υπάρχουν πληροφορίες ότι οι μακροπρόθεσμες άδειες διέλευσης από το Χονγκ Κονγκ προς το Τζουχάι θα χορηγηθούν σε άτομα που πληρούν αυστηρά κριτήρια, όπως η καταβολή σημαντικών φόρων στην Κίνα, η δωρεά μεγάλων ποσών σε φιλανθρωπικές οργανώσεις στη νότια κινεζική επαρχία Γκουανγκντογκ ή σε αυτούς οι οποίοι είναι μέλη μιας από πολλές πολιτικές οργανώσεις. Οι υπόλοιποι μπορούν να μισθώνουν ιδιωτικό λεωφορείο. Δεν υπάρχει δημόσια συγκοινωνία στη γέφυρα.

Καθώς οι οδηγοί διασχίζουν τη γέφυρα, ο καρδιακός τους ρυθμός και η αρτηριακή πίεση θα παρακολουθούνται. Οι πληροφορίες θα αποστέλλονται στο κέντρο ελέγχου της γέφυρας. Τα μέσα ενημέρωσης του Χονγκ Κονγκ ανέφεραν επίσης ότι θα υπάρχουν κάμερες που θα παρακολουθούν τους οδηγούς καθώς θα διασχίζουν τη γέφυρα. Εάν ένας οδηγός χασμουρηθεί περισσότερο από τρεις φορές μέσα σε 20 δευτερόλεπτα, θα χτυπάει συναγερμός στο κέντρο ελέγχου.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

07:20

ΒΟΑΚ - ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Προς έναρξη η παραχώρηση «Κίσσαμος - Χανιά - Ηράκλειο» των 2 δισ., «πράσινο» στην προαίρεση

07:15

Ελβετικό φράγκο: Το τελικό πλαίσιο ρύθμισης για τα δάνεια, βγαίνει ο «κόφτης» ανακτήσιμης αξίας

07:12

Ποιον αρχηγό θα ήθελαν στο τραπέζι τους - Τραμπ έτοιμος να στηρίξει κόμματα στην ΕΕ - Το τραίνο του ΠΑΣΟΚ

07:04

Τα παίγνια των funds - Το microloan με 0% - Οι νέες επεκτάσεις Μετρό

23:55

Ισπανία: Περίπου 400 πελαργοί βρέθηκαν νεκροί κοντά στη Μαδρίτη, θύματα της γρίπης των πτηνών

23:45

Capital Link Forum: Η Ελλάδα στο κέντρο της περιφερειακής ανάπτυξης και επενδυτικής εμπιστοσύνης

23:35

Ουκρανία: Το μισό Κίεβο αντιμετωπίζει διακοπές ρεύματος μετά τις ρωσικές επιθέσεις

23:26

Σουδανοί στρατιώτες πέρασαν στο Νότιο Σουδάν και κατέθεσαν τα όπλα τους

23:17

Wall Street: Σε αναζήτηση κατεύθυνσης οι δείκτες - Όλη η προσοχή στη Fed

23:05

Αγρότες: Παραμένουν στην αποκεντρωμένη διοίκηση στο Ηράκλειο Κρήτης - Τα μπλόκα σε όλη τη χώρα

22:55

Κακλαμάνης: Η Δημοκρατία είναι ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται μέσα στον χρόνο

22:41

Πτώση «2x2» για το πετρέλαιο με το βλέμμα σε Ουκρανία και Fed

22:32

Δήμας: Χρειαζόμαστε ένα νέο μοντέλο σχεδιασμού στις κατασκευές

22:25

Συρία: Οβίδες άγνωστης προέλευσης έπεσαν κοντά στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Μεζά

22:15

Ισραήλ-Βολιβία: Αποκαθιστούν τις διπλωματικές τους σχέσεις δύο χρόνια μετά τη διακοπή τους

21:57

Άνοδος για τον χρυσό ενόψει της απόφασης της Fed - Νέο ιστορικό υψηλό για το ασήμι

21:52

Exxon Mobil: Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που εισήλθαμε στο θαλάσσιο Οικόπεδο 2 της Ελλάδας - Πιθανές γεωτρήσεις το 2027

21:47

Ουκρανία: «Δύσκολη» η κατάσταση στο Ποκρόφσκ, ορισμένες μονάδες διατάχθηκαν να αποχωρήσουν

21:45

Γερμανία: Καγκελάριος Μερτς για το πρόστιμο στην πλατφόρμα Χ: Συμμορφωθείτε με τους νόμους μας

21:40

Στα 374.900 ευρώ η μέση περιουσία των Γάλλων

21:28

Μπιλ Γκέιτς: Γιατί η τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει υπέρ-ανταγωνιστική

21:23

Στρατηγική συνεργασία Ford και Renault Group

21:08

Φιντάν: Η Τουρκία υπέρ της δίκαιης κατανομής στην Ανατολική Μεσόγειο

20:52

Υπογραφή μνημονίου μεταξύ ΕΛΑΣ και ΕΟΔΑΣΑΑΜ για διερεύνηση ατυχημάτων

20:45

Μπλόκα αγροτών: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Πατρών – Πύργου

20:39

ΗΠΑ σε Ζελένσκι: «Έχεις διορία μερικών ημερών να απαντήσεις» - «Έτοιμος για εκλογές» ο Ουκρανός πρόεδρος

20:31

Υπ. Δικαιοσύνης: Επεκτείνεται η δυνατότητα να δημοσιεύονται διαθήκες και να κηρύσσονται κυρίες

20:27

Ουκρανία: Περιορισμοί στην κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος μετά τις ρωσικές επιθέσεις

20:16

ΥΠΑΑΤ: Υπερκαλύφθηκε κατά 80% ο προϋπολογισμός της παρέμβασης για επενδύσεις σε θερμοκήπια

20:09

Πιερρακάκης: Αποζημιώσεις, ειδικές συντάξεις και διαγραφή οφειλών για Μάτι και Μάνδρα

gazzetta
gazzetta reader insider insider