Τι αναφέρει η Hellenic Train για την ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας κοντά στη Θεσσαλονίκη

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τι αναφέρει η Hellenic Train για την ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας κοντά στη Θεσσαλονίκη
Ανακοίνωση για το συμβάν με την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας 2593, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λάρισα, στον Σ.Σ Σίνδου έπειτα από αναφορές για οσμή εντός του συρμού, εξέδωσε η Hellenic Train.

Ανακοίνωση για το συμβάν με την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας 2593, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λάρισα, στον Σ.Σ Σίνδου έπειτα από αναφορές για οσμή εντός του συρμού, εξέδωσε η Hellenic Train.

Σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας διερευνάται το περιστατικό, ενώ η αμαξοστοιχία μετά τις προβλεπόμενες διαδικασίες και ελέγχους αναχώρησε με καθυστέρηση.

Ειδικότερα, το προσωπικό της εταιρείας εφάρμοσε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του συμβάντος, παρουσία και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία κλήθηκε από επιβάτες. Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, δεν διαπιστώθηκε ύπαρξη πυρκαγιάς ή καπνού. Ωστόσο, όμως, λόγω των απαραίτητων διαδικασιών, η αμαξοστοιχία αναχώρησε με σημαντική καθυστέρηση.

Αποζημιώσεις

Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:

- Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

- Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.

είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Εργασιακό στρες βιώνουν 8 στους 10 εργαζόμενους - Χειρότερη η κατάσταση στους μεγάλους ομίλους

Συνεχίζει ακάθεκτο το Bitcoin - Ξεπέρασε και τα 118.000 δολάρια

Αύξηση ορίων συνταξιοδότησης από το 2027 φέρνει η σύνδεση με το προσδόκιμο ζωής - Χαμηλή ηλικία «εξόδου» στην Ελλάδα βλέπει ο ΟΟΣΑ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider