Υποψίες για «σκιές» στη χορηγία του Κυπέλλου Ελλάδας

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Υποψίες για «σκιές» στη χορηγία του Κυπέλλου Ελλάδας
Υποψίες για διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών και ανάθεση χωρίς προκήρυξη στη νέα ονομαστική χορηγία του Κυπέλλου Ελλάδας.

Υποψίες για διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών και ανάθεση χωρίς προκήρυξη στη νέα ονομαστική χορηγία του Κυπέλλου Ελλάδας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του gazzetta.gr, το Κύπελλο Ελλάδας για την επόμενη τριετία θα έχει νέο ονομαστικό χορηγό, καθώς υπήρξε συμφωνία ανάμεσα στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και στοιχηματική εταιρεία. Στο τραπέζι της εκτελεστικής επιτροπής βρέθηκαν δύο προτάσεις από στοιχηματικές εταιρείες και κατόπιν ανάλυσης που έγινε από τον CEO Ιάκωβο Φιλιππούση, η απόφαση που λήφθηκε ήταν ομόφωνη.

Η περσινή συμφωνία έφτασε στο πέρας της και η ΕΠΟ, θεωρητικά, μπορούσε να διαπραγματευτεί με οποιονδήποτε ήθελε για την επόμενη χορηγία σε ένα πολύ σημαντικό προϊόν της. Γιατί γράφουμε θεωρητικά; Γιατί η ΕΠΟ δεν είχε προκηρύξει καν διαγωνισμό, στον οποίο να υπάρχουν όλοι οι κανόνες και οι προϋποθέσεις για την ανάληψη της χορηγίας!

Αρχικά, να πούμε ότι η περσινή, επιτυχημένη κατά τα κοινώς λεγόμενα, συνεργασία ανάμεσα σε στοιχηματική εταιρεία ελληνικών συμφερόντων και την ΕΠΟ, υπήρχε πρόθεση να συνεχιστεί. Η εν λόγω ελληνική στοιχηματική εταιρεία βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις με τους αρμόδιους της Ομοσπονδίας, ωστόσο, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ, υπήρχαν υποψίες για διαρροή ευαίσθητων εμπιστευτικών πληροφοριών που αφορούσαν στις προσφορές της, με αποτέλεσμα να φτάνουν στη συνέχεια αντιπροτάσεις ελάχιστα αυξημένες.

Άλλωστε, το τελικό ποσό για την τριετία που πρόσφερε ήταν σχεδόν αντίστοιχο με αυτό που διέθεσε ο νέος χορηγός για να κλειστεί το deal. Προκύπτουν, ωστόσο, σημαντικά ερωτήματα.

Ποια είναι τα κριτήρια, με τα οποία τελικά επιλέχθηκε ο ονομαστικός χορηγός, από τη στιγμή που δεν υπήρξε επίσημη προκήρυξη; Ο υποτιθέμενος διαγωνισμός ήταν πλειοδοτικός; Κι αν ναι, γιατί η ΕΠΟ επισήμως δεν τοποθετήθηκε; Γιατί δεν κινήθηκε όπως με τα τηλεοπτικά δικαιώματα, όταν και προκηρύχθηκε κανονικά διαγωνισμός και στη συνέχεια, αφού κρίθηκε άγονος, έγινε ανάθεση;

Από πλευράς ΕΠΟ, η απάντηση που πήραμε είναι ότι ο κανονισμός προμηθειών της Ομοσπονδίας, ο οποίος είναι μεγάλος και αυστηρός, αναφέρεται στις προμήθειες υλικών και όχι σε χορηγικά προγράμματα. Επομένως, αυτό που επεδίωξε η ΕΠΟ ήταν να λάβει το μεγαλύτερο δυνατό όφελος. Παράλληλα, δεν προχώρησε σε διαγωνισμό αλλά σε πρόσκληση ενδιαφέροντος σε εταιρείες το καλοκαίρι, στην οποία ανταποκρίθηκαν οι δύο στοιχηματικές. Εδώ προκύπτουν νέα ερωτήματα. Με τι κριτήρια επιλέγονται συγκεκριμένες εταιρείες κι άλλες μένουν εκτός; Εφόσον δεν υπήρχε διαγωνισμός, πώς ορίζονται τα κριτήρια, οι καταληκτικές ημερομηνίες και ώρες, καθώς και όλο το πλαίσιο;

Είναι απορίας άξιο, εφόσον ευσταθούν οι πληροφορίες, το πώς η ΕΠΟ επέτρεψε να διαρρεύσουν στοιχεία και να προχωρήσει σε απόφαση χωρίς να υπάρχει αυτό το πλαίσιο, έχοντας μάλιστα παρεμφερή πρόταση από έναν χορηγό, με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο παρελθόν και είχαν τηρηθεί μέχρι κεραίας όλα όσα είχαν συμφωνηθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Τάκης Μπαλτάκος, έχει ζητήσει τις λεπτομέρειες για τα email που είχαν σταλεί.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο gazzetta.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta readerinsiderinsider