Μετρό: Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις ράγες, στον σταθμό «Άγιος Αντώνιος»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μετρό: Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις ράγες, στον σταθμό «Άγιος Αντώνιος»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο άνδρας που είχε πέσει νωρίτερα το μεσημέρι - υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες - στις γραμμές του Μετρό, στον σταθμό «Άγιος Αντώνιος», ανασύρθηκε νεκρός.

Ο άνδρας που είχε πέσει νωρίτερα το μεσημέρι - υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες - στις γραμμές του Μετρό, στον σταθμό «Άγιος Αντώνιος», ανασύρθηκε νεκρός.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ πρόκειται για ημεδαπό ηλικίας περίπου 55-60 ετών.

Την προανάκριση για τις συνθήκες θανάτου του έχει αναλάβει η ΕΛ.ΑΣ. Στο σημείο έσπευσαν εννέα πυροσβέστες με τρία οχήματα.

Η κυκλοφορία στη Γραμμή 2, που προσωρινά διεξαγόταν στα τμήματα Ανθούπολη – Περιστέρι και Σεπόλια – Ελληνικό, αποκαταστάθηκε, ενώ ανοιχτός είναι πλέον και ο σταθμός.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider