Τρίωρη στάση εργασίας στη Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς – Κηφισιά» αύριο το μεσημέρι

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τρίωρη στάση εργασίας στη Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς – Κηφισιά» αύριο το μεσημέρι
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Στάση εργασίας, από τις 12 ως τις 3 το μεσημέρι, πραγματοποιούν αύριο Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι στη Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς - Κηφισιά» . Η στάση εργασίας πραγματοποιείται προκειμένου οι εργαζόμενοι να συμμετέχουν στην έκτακτη γενική συνέλευση του σωματείου τους.

Στάση εργασίας, από τις 12 ως τις 3 το μεσημέρι, πραγματοποιούν αύριο Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι στη Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς - Κηφισιά» . Η στάση εργασίας πραγματοποιείται προκειμένου οι εργαζόμενοι να συμμετέχουν στην έκτακτη γενική συνέλευση του σωματείου τους.

Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρήσουν από τους τερματικούς σταθμούς «Κηφισιά» και «Πειραιάς» στις 11:35, ενώ όλοι οι σταθμοί θα ανοίξουν και πάλι για το επιβατικό κοινό στις 14:45, οπότε και θα αναχωρήσουν οι πρώτοι συρμοί από τους τερματικούς και ενδιάμεσους σταθμούς της Γραμμής 1.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Η απόβαση των Κυρανάκη - Κεραμέως στην έδρα Σαμαρά - Η πολιτική μοναξιά του Τσίπρα - Το ραντεβού Στέφανου - Άδωνι

«Σπίτι μου 3»: Στεγαστικά δάνεια με μειωμένο επιτόκιο σε νέους και νοικοκυριά χαμηλού ή μεσαίου εισοδήματος

Εντεκάδα από... χρυσάφι - Οι πιο ακριβοπληρωμένοι παίκτες του Μουντιάλ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider