Τηλεδιάσκεψη των ΥΠΕΞ Ελλάδας - Κύπρου - Ισραήλ και ΗΠΑ τη Δευτέρα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τηλεδιάσκεψη των ΥΠΕΞ Ελλάδας - Κύπρου - Ισραήλ και ΗΠΑ τη Δευτέρα
Δένδιας
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Μετά το πέρας της τηλεδιάσκεψης (γύρω στις 18:15 περίπου) θα υπάρξει δήλωση του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια.

Σε τηλεδιάσκεψη με τους υπουργούς Εξωτερικών της Κύπρου Ιωάννη Κασουλίδη, του Ισραήλ Γαΐρ Λαπίντ (Yair Lapid) και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής 'Αντονι Μπλίνκεν (Antony Blinken), θα συμμετάσχει αύριο στις 17:15 ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας, στο πλαίσιο του σχήματος 3+1 (Ελλάδα, Κύπρος, Ισραήλ + ΗΠΑ).

Στην εν λόγω συνάντηση των 4 υπουργών Εξωτερικών, αναμένεται, μεταξύ άλλων, να συζητηθούν η ειρήνη, ασφάλεια και ευημερία της Ανατολικής Μεσογείου, η ενεργειακή συνεργασία, καθώς και η προώθηση της συνεργασίας στους τομείς της οικονομίας, της πολιτικής προστασίας και της κλιματικής αλλαγής, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών.

Επίσης αναμένεται να εξετασθούν οι διεθνείς εξελίξεις με έμφαση στην κατάσταση στην Ουκρανία.

Μετά το πέρας της τηλεδιάσκεψης (γύρω στις 18:15 περίπου) θα υπάρξει δήλωση του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ποιος είναι ο «νούμερο 1» franchisee της ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα δίκτυο 40 καταστημάτων

Η ΑΑΔΕ βάζει τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα - Πώς θα γίνει το μπλόκο

Οι μεγαλύτερες μεταγραφές του 21ου αιώνα στο NBA

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider