Ο FDA κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη χρήση χλωροκίνης για τον κορονοϊό

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ο FDA κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη χρήση χλωροκίνης για τον κορονοϊό
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο FDA έλαβε αναφορές για «σοβαρά καρδιακά προβλήματα» σε ασθενείς με κορονοϊό που έλαβαν θεραπεία με φάρμακα για την ελονοσία, συχνά σε συνδυασμό με αντιβιοτικό αζιθρομυκίνη, κοινώς γνωστό ως Z-Pak.

Τους Αμερικανούς καταναλωτές προειδοποίησε την Παρασκευή ο FDA για τη χρήση φαρμάκων όπως είναι η χλωροκίνη και h υδροξυχλωροκίνη για τη θεραπεία του Covid-19, καθώς υπήρξαν αναφορές για σοβαρές δηλητηριάσεις και θανάτους.

Όπως αναφέρει το CNBC, ο FDA έλαβε αναφορές για «σοβαρά καρδιακά προβλήματα» σε ασθενείς με κορονοϊό που έλαβαν θεραπεία με φάρμακα για την ελονοσία, συχνά σε συνδυασμό με αντιβιοτικό αζιθρομυκίνη, κοινώς γνωστό ως Z-Pak. Προειδοποίησε επίσης τους γιατρούς να μην συνταγογραφούν τα φάρμακα για τη θεραπεία του κορονοϊού εκτός νοσοκομείου.

«Η υδροξυχλωροκίνη και η χλωροκίνη μπορεί να προκαλέσουν μη φυσιολογικούς καρδιακούς ρυθμούς όπως επικίνδυνες ταχυκαρδίες, και qt interval prolongation», έγραψε στην ανακοίνωση. «Θα συνεχίσουμε να διερευνούμε κινδύνους που σχετίζονται με τη χρήση υδροξυχλωροκίνης και χλωροκίνης για τον COVID-19 και θα προβούμε σε ανακοινώσει όταν έχουμε περισσότερες πληροφορίες» ανέφερε ο FDA.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Φοροδιαφυγή-οικονομικό έγκλημα: Εξπρές έλεγχοι και διώξεις - Στενότερη συνεργασία ΑΑΔΕ με «ελληνικό FBI»

Μπόνους μετεγκατάστασης στην περιφέρεια ύψους 10.000€ και προκαταβολή για τα έξοδα μετακίνησης

Εκτός τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος - Εξετάζεται η λύση της ΑΑΔΕ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider