Διεθνή
14-07-2019 | 20:55

Πώς θα γίνετε εκατομμυριούχοι

Μοιράσου το
Πώς θα γίνετε εκατομμυριούχοι

Πέντε απλές ιδέες που πράγματι έκαναν εκατομμυριούχους εκείνους που τις σκέφτηκαν.

Κάποιες ιδέες είναι τόσο απλές που κάνουν πολλούς ανθρώπους να αναρωτιούνται το εξής: «Γιατί δεν το σκέφτηκα κι εγώ;».

Ωστόσο, η διαίσθηση ή το προαίσθημα για την επιτυχία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας δεν αρκεί… γιατί αν αρκούσε θα ήμασταν όλοι εκατομμυριούχοι! Στον αντίποδα, υπάρχει ανάγκη για διεξοδικό προγραμματισμό, στοχευμένες επιχειρηματικές στρατηγικές και πολλές δοκιμασίες για να διασφαλιστεί η μέγιστη βελτίωση του προϊόντος ή της υπηρεσίας.

Το The Richest παρουσιάζει έναν κατάλογο με πέντε απλές ιδέες που πράγματι έκαναν εκατομμυριούχους εκείνους που τις σκέφτηκαν.

Ιδού:

O Nick Woodman το μόνο που ήθελε ήταν να βγάζει καλύτερες φωτογραφίες όταν έκανε σέρφινγκ. Για να πετύχει το στόχο του, αγόρασε μια κάμερα και απλά την έδεσε στο χέρι του. Έτσι, γεννήθηκε η ιδέα του GoPro. Ο ίδιος και οι γονείς επένδυσαν 260.000 δολάρια και δημιούργησαν μια κάμερα ανθεκτική, ελαφριά και πολύ πιο φθηνή από άλλες!

Πρόκειται για ένα προϊόν αρκετά δημοφιλές στα παιδιά που γεννήθηκαν στις δεκαετίες του ’80 και του ’90. Δημιουργήθηκε το 1986 από τον μηχανικό Scott Stillinger, μετά από ώρες ενασχόλησης με τα παιδιά του. Ο ίδιος ήθελε να φτιάξει μια μπάλα μαλακή, που δεν θα πονάει πολύ, εάν πέσει στο σώμα ενός παιδιού. Όταν είδε την αντίδραση των παιδιών του, πίστεψε πολύ στην επιτυχία της εφεύρεσής του. Τότε ήταν που εγκατέλειψε τη δουλειά του, με στόχο να αφοσιωθεί στην εφεύρεσή του. Το 1997 την πούλησε στη Hasbro για 100 εκατ. δολάρια. 

Ο Pero Perez είναι ένας μετανάστης από την Κολομβία που ξεκίνησε να διδάσκει παραδοσιακή αεροβική στις ΗΠΑ. Μια μέρα ξέχασε να πάρει μαζί του την κασέτα με ποπ τραγούδια που είχε ηχογραφήσει για τις ανάγκες του μαθήματος. Μάλιστα, γρήγορα αντιλήφθηκε ότι είχε πάρει μαζί του κατά λάθος μια κασέτα με λάτιν μουσική. Τότε, άρχισε να συμπεριφέρεται σαν να είναι όλα όπως πρέπει και εξήγησε στους μαθητές του ότι έχει κάτι νέο να τους δείξει! Όταν αντιλήφθηκε ότι η ιδέα του έχει… δυναμική, άρχισε να φτιάχνει κασέτες με τα μαθήματά του και τους μαθητές του. Τότε άρχισε να πουλάει τις κασέτες και τα βίντεο στην τηλεόραση. Σήμερα, το brand «Zumba» έχει ξεπεράσει σε αξία τα 2 δισ. δολάρια.

Τα περίφημα χαρτάκια σημειώσεων τα έχουμε όλοι παντού! Και στο σπίτι και στο γραφείο. Το περίεργο με τα post-it είναι ότι δημιουργήθηκαν… κατά λάθος (!) το 1974 από τον Arthur Fry, όταν επιχείρησε να βρει σελιδοδείκτες που δεν θα φεύγουν από τη θέση τους στα βιβλία του. Μετά από πολλές προσπάθειες ο Arthur Fry θυμήθηκε ότι ο συνάδελφός του, Spencer Silver, είχε εφεύρει κολλητικά χαρτάκια, όχι πολύ ισχυρά. Τότε, τα δοκίμασε στα βιβλία του και κατάλαβε πόσο χρήσιμα ήταν! Όταν τα πήγε στην εταιρεία που εργαζόταν, την 3M, κανείς δεν ξετρελάθηκε με την ιδέα. Η αρχική ονομασία των Post-it ήταν Press ‘n Peel. Τους πήρε λίγο καιρό… αλλά μετά έγιναν ανάρπαστα! Και παραμένουν μέχρι σήμερα!

Πρόκειται για την πιο επιτυχημένη εφαρμογή για ραντεβού που έχουμε δει όλοι. Ακόμη κι αν δεν την χρησιμοποιείτε εσείς, σίγουρα γνωρίζετε κάποιον που τη χρησιμοποιεί. Το Tinder έφερε την επανάσταση όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά και διεθνώς. Την εφαρμογή δημιούργησαν οι σπουδαστές Sean Rad και Just Mateen. Σύμφωνα με το Forbes, η εταιρεία σήμερα είναι ένα πανίσχυρο brand αξίας 3 δισ. δολαρίων.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.