Είναι όλα τους αποτυχημένα προϊόντα, που δεν κατάφεραν να σταθούν στην αγορά και τώρα βρίσκουν τη θέση τους στο Μουσείο της Αποτυχίας, το οποίο περιοδεύει ανά τον κόσμο και μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα βρίσκεται στο Μόναχο.
«Οι εταιρείες καινοτομούν συνεχώς. Οι επιτυχίες τους παίρνουν δημοσιότητα και επαίνους, ενώ οι αποτυχίες αποσύρονται αθόρυβα και κανείς δεν μιλάει γι αυτές», δηλώνει στο CNN ο Σάμιουελ Ουέστ, ψυχολόγος και ερευνητής που ίδρυσε το μουσείο με τη δική του συλλογή 51 αποτυχημένων προϊόντων και κάθε μέρα λαμβάνει στο ταχυδρομείο νέα προϊόντα από συλλέκτες σε όλο τον κόσμο. Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζει μερικά από τα εκθέματα και επισημαίνει ότι η καινοτομία χρειάζεται την αποτυχία για να μπορεί να πετύχει.
Στο μουσείο , θα μπορεί να δει κανείς προϊόντα γνωστά, όπως το κινητό-παιχνιδομηχανή N-Gage της Nokia, το Google Glass ή η κολώνια της Harley Davidson που κυκλοφόρησε στη δεκαετία του '90.
Αυτά είναι κάποια από τα πιο αποτυχημένα προϊόντα στον κόσμο :