H Bentley αύξησε κατά 82% τα λειτουργικά της κέρδη το 2022

Κώστας Μπιτσικώκος
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
H Bentley αύξησε κατά 82% τα λειτουργικά της κέρδη το 2022
Bentley Motors
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Εφαρμόζοντας τη στρατηγική «value over volume», η βρετανική μάρκα σημείωσε εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα κατά την περσινή χρονιά.

Η Bentley Motors, η premium θυγατρική μάρκα του Volkswagen Group, εκμεταλλεύτηκε κατά το 2022 τη δυναμική της γκάμας της (Continental GT, Continental GT Convertible, Flying Spur, Bentayga και Bentayga EWB), κυρίως όμως έδωσε βάρος στις κορυφαίες και εξατομικευμένες εκδόσεις, με υψηλότερο περιθώριο κέρδους. Έτσι κατάφερε να αυξήσει πολύ παραπάνω τα έσοδά της ανά αυτοκίνητο που πούλησε.

Το 2022 η Bentley παρέδωσε 15.174 νέα αυτοκίνητα, αριθμός υψηλότερος κατά 4% σε σχέση με το 2021. Όμως το εντυπωσιακό είναι ότι τα λειτουργικά της κέρδη εκτινάχθηκαν στο +82%: από 389 εκατ. ευρώ το 2021 στα 708 εκατ. ευρώ το 2022! Ο συνολικός της κύκλος εργασιών ανήλθε σε 3,384 δισ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 19% σε σχέση με το 2021.

Πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Bentley παρέμεινε το SUV Bentayga, αντιπροσωπεύοντας το 42% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας. Η σειρά Continental GT και GT Convertible είχε μερίδιο 30%, ενώ η Flying Spur το υπόλοιπο 28%. Από το 2026 και κάθε χρόνια για μία πενταετία σχεδιάζει να λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο (BEV).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Φοροδιαφυγή-οικονομικό έγκλημα: Εξπρές έλεγχοι και διώξεις - Στενότερη συνεργασία ΑΑΔΕ με «ελληνικό FBI»

Μπόνους μετεγκατάστασης στην περιφέρεια ύψους 10.000€ και προκαταβολή για τα έξοδα μετακίνησης

Εκτός τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος - Εξετάζεται η λύση της ΑΑΔΕ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider