Bentley Flying Spur MY2022: Ακόμα καλύτερη

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Bentley Flying Spur MY2022: Ακόμα καλύτερη
Bentley Flying Spur (Πηγή: Bentley)
Η νέα Bentley Flying Spur υπόσχεται να βελτιώσει ένα από τα καλύτερα και πολυτελέστερα σεντάν στον κόσμο

Η νέα Bentley Flying Spur “Model Year 2022” ξεκινά τον κύκλο παραγωγής της και το κάνει με υψηλές φιλοδοξίες. Το πολυτελές 4θυρο σεντάν της βρετανικής εταιρείας εμπλουτίζεται με ακόμα περισσότερη τεχνολογία και άνεση ως στάνταρ, παράλληλα με νέες επιλογές εσωτερικού καπλαμά και ένα νέο εξωτερικό χρώμα, το Cambrian Gray, που ανεβάζει τη διαθέσιμη παλέτα χρωμάτων σε 63.

Σημαντική προσθήκη είναι το City Specification, ένα τεχνολογικά αναβαθμισμένο πακέτο χαρακτηριστικών που γίνεται μέρος του βασικού εξοπλισμού, κάνοντας ακόμα πιο πλήρη μία από τις πιο πολυτελείς καμπίνες grand tourer. Τα χαρακτηριστικά αυτά περιλαμβάνουν την αναγνώριση σημάτωνκυκλοφορίας, hands-free άνοιγμα του χώρου αποσκευών, εκτεταμένες τεχνολογίες ασφάλειας, κάμερα πανοραμικής κάτοψης, φωτισμό καλωσορίσματος και αυτόματους φωτοευαίσθητους καθρέφτες, καθώς και Ιονιστή Αέρα. Ο τελευταίος, εκλύει αρνητικά φορτισμένα σωματίδια από τους κεντρικούς αεραγωγούς, τα οποία εξουδετερώνουν ρύπους όπως σκόνη ή αλλεργιογόνα, βελτιώνοντας την καθαρότητα του αέρα της καμπίνας και την ευεξία των επιβατών.

Το εσωτερικό της Bentley Flying Spur (Πηγή: Bentley)

Σε επίπεδο εξατομίκευσης, παράλληλα με την προσθήκη της νέας εξωτερικής βαφής Cambrian Gray, προσφέρεται η επιλογή καπλαμά ανοιχτού πόρου, ο οποίος είναι φινιρισμένος στο χέρι με στρώματα εξαιρετικά λεπτής ματ λάκας, συνολικού πάχους μόλις 0,1 mm. Είναι διαθέσιμος σε τρεις αποχρώσεις, Liquid Amber, Dark Burr Walnut και Tamo Ash, με το τελικό φινίρισμα να αναδεικνύει τέλεια το αυθεντικό, φυσικό χρώμα και την υφή του ξύλου.

Η ήδη πολύ ήσυχη Flying Spur επωφελείται από την εφαρμογή τεχνολογίας αιχμής για την απόλυτη εμπειρία στην καμπίνα. Ο θόρυβος, οι κραδασμοί και η σκληρότητα - γνωστοί στην αυτοκινητοβιομηχανία ως NVH - έχουν εξαλειφθεί επιμελώς. Συνεχίζεται επάξια η δέσμευση του W.O. Bentley, ιδρυτή της εταιρείας το 1919, για ένα αθόρυβο πολυτελές αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Όπως χαρακτηριστικά είχε πει: «πάντα ήθελα να φτιάξω ένα “dead silent”
αυτοκίνητο στα 100 μίλια/ώρα και τώρα νομίζω ότι το πέτυχα» όταν έγινε η παρουσίαση της 8-λίτρων Bentley, το 1930.

Μεγάλο τμήμα της έρευνας και εξέλιξης στο NVH του μοντέλου βασίστηκε στο Virtual Prototyping, την Εικονική Κατασκευή Πρωτότυπων, επιτρέποντας στους σχεδιαστές της Flying Spur να χρησιμοποιούν ψηφιακά πρωτότυπα χωρίς την ανάγκη κατασκευής φυσικών εκδόσεων του αυτοκινήτου. Μέσω ακουστικών δοκιμών εντοπίστηκαν αερομεταφερόμενοι ήχοι και είτε έγινε επανασχεδιασμός είτε χρησιμοποιήθηκαν ηχομονωτικά υλικά ώστε να εξασφαλιστεί πρωτόγνωρη εμπειρία ησυχίας στην καμπίνα.

Πηγή: Bentley

Το Virtual Prototyping συντέλεσε στη μείωση των χιλιόμετρων δοκιμών και την κατασκευή σημαντικά λιγότερων πρωτότυπων. Αυτή η εξαιρετικά καινοτόμος διαδικασία μηδενικών αποβλήτων, ευθυγραμμίζεται με την πρωτοποριακή στρατηγική Bentley100 της Bentley, με στόχο την ηγετική θέση της εταιρείας στην παγκόσμια αειφόρο κινητικότητα. Ο φιλόδοξος στόχος της Bentley είναι να καταστεί ουδέτερη ως προς τον άνθρακα σε όλη τη διαδικασία λειτουργίας της από το 2030, με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εγκατάστασης στο Crewe να γίνεται θετικό στη συνέχεια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider