Χρυσός: Έλαβε ώθηση από την υποχώρηση του δολαρίου

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Χρυσός: Έλαβε ώθηση από την υποχώρηση του δολαρίου
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η πτώση του αμερικανικού δολαρίου ευνοεί το πολύτιμο μέταλλο καθιστώντας το φθηνότερο και έτσι πιο ελκυστικό στους επενδυτές. 

Με ώθηση από την υποχώρηση του δολαρίου οι τιμές του χρυσού σημείωσαν άνοδο την Παρασκευή κλείνοντας θετικά την εβδομάδα.

Η πτώση του αμερικανικού δολαρίου ευνοεί το πολύτιμο μέταλλο καθιστώντας το φθηνότερο και έτσι πιο ελκυστικό στους επενδυτές.

Θετικά λειτούργησαν επίσης και σχόλια από αξιωματούχους της Fed οι οποίοι άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ προχωρήσει σε μειώσεις επιτοκίων νωρίτερα φέτος.

Σε αυτό το πλαίσιο, το συμβόλαιο χρυσού παραδόσεως Απριλίου κέρδισε 0,87% ή 17,70 δολάρια στα 2.048 δολάρια ανά ουγγιά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider