04-12-2018 | 08:10

Οι 10 σταρ του YouTube που πλούτισαν το 2018 (pics)

Μοιράσου το
Οι 10 σταρ του YouTube που πλούτισαν το 2018 (pics)

Όλοι μαζί έβγαλαν πάνω από 181,5 εκατ. δολάρια.... ανεβάζοντας βίντεο.

Πόσος κόσμος θέλει να κάθεται στο YouTube και να βλέπει κάποιον να παίζει PlayStation; Προφανώς πάρα πολύς, καθώς στη λίστα του περιοδικού Forbes με τους 10 YouTubers που έβγαλαν τα περισσότερα χρήματα το 2018, οι μισοί είναι gamers που απλά... παίζουν βιντεοπαιχνίδια. Όλοι μαζί (και οι 10 είναι άνδρες) κέρδισαν φέτος 181,5 εκατ. δολάρια από την 1η Ιουνίου 2017 μέχρι την 1η Ιουνίου 2018, 43% περισσότερα σε σχέση με το 2017.

Τα βιντεοπαιχνίδια είναι ιδιαίτερα επικερδής κατηγορία, καθώς σε σχέση με άλλα είδη βίντεο στο YouTube, όπως τα κωμικά σκετς ή οι περίτεχνες φάρσες, γυρίζονται και μοντάρονται γρήγορα· κάποιοι gamers μπορούν και ανεβάζουν νέο βίντεο κάθε μέρα. Περισσότερα βίντεο σημαίνουν περισσότερες προβολές, και το Forbes εκτιμά ότι οι κορυφαίοι YouTubers κερδίζουν 5 δολάρια για κάθε χίλιες προβολές.

Βέβαια τα πολλά λεφτά έρχονται από τις παράλληλες δραστηριότητες, καθώς και οι 10 YouTubers της λίστας έχουν δικές τους σειρές προϊόντων. Ας τους γνωρίσουμε:

Ο Ράιαν είναι σαν όλους τους άλλους 7χρονους: του αρέσουν τα Lego, τα αυτοκινητάκια, τα τρενάκια, οτιδήποτε από την Disney... και οι 17 εκατομμύρια ακόλουθοί του, που του χάρισαν 26 δισεκατομμύρια προβολές στα βίντεο που ανεβάζουν οι γονείς του και τον δείχνουν να κάνει unboxing και να παίζει με κάθε νέο παιχνίδι που κυκλοφορεί στην αγορά. Όπως ήταν αναμενόμενο κυκλοφόρησε και δική του σειρά ρούχων και παιχνιδιών, που πωλούνται στα Walmart.

Ο θορυβώδης μικρότερος αδελφός του «ατιμασμένου» Logan Paul (Νο. 10 στη λίστα) έβγαλε φέτος τα περισσότερα χρήματα της καριέρας του κυρίως χάρη στα προϊόντα που πουλάει, αλλά τις πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια προβολές των βίντεο που ανεβάζει.

Μια πενταμελής ομάδα που ειδικεύεται στις πιο περίεργες και extreme απόπειρες που μπορείτε να φανταστείτε σε κάθε σπορ. Για παράδειγμα, το βίντεο που δείχνει απίθανες βολές με μπαλάκια του πινγκ πονγκ, έχει 175,5 εκατ. προβολές!

Ο περσινός κορυφαίος της λίστας είναι ένας Βρετανός games που ειδικεύεται στο Minecraft. Παίζει μπροστά στην κάμερα εδώ και έξι χρόνια, συγκεντρώνοντας κοινό 20 εκατομμυρίων, που τον ακολουθεί στις περιοδείες του και αγοράζει τα προϊόντα του, που περιλαμβάνουν ρούχα και αξεσουάρ όπως σακίδια και καπέλα.

Ο makeup artist που είναι διάσημος από την εποχή του MySpace πλέον είναι ένας μεγιστάνας των ειδών ομορφιάς, καθώς συνίδρυσε την Jeffree Star Cosmetics που καταγράφει πωλήσεις καλλυντικών άνω των 100 εκατ. δολαρίων ετησίως.

Ο Χαβανέζος Mark Fishbach είναι πάνω από το PlayStation 4 σχεδόν όλη μέρα, κάθε μέρα. Αλλά ο χρόνος του δεν πάει χαμένος. Έκανε περιοδεία στη Βόρεια Αμερική, υπέγραψε συμφωνίες που θα του φέρουν επταψήφιο εισόδημα, και πρόσφατα κυκλοφόρησε σε συνεργασία με τον Jacksepticeye (το Νο.8 της λίστας) μια σειρά athleisure ρούχων και αξεσουάρ για gamers.

Ο Καναδός gamer Evan Fong παίζει mainstream τίτλους όπως το «Call of Duty» και το «Assassin's Creed». Έχει ξεκινήσει και μουσική καριέρα στο χιπ χοπ, αλλά μέχρι στιγμής η μουσική δεν αποδεικνύεται το ίδιο επικερδής με τα βιντεοπαιχνίδια.

Αθυρόστομος και υπερκινητικός, ο Sean McLoughlin είναι ο πιο δημοφιλής YouTuber στην Ιρλανδία, χάρη στις ευρηματικές βρισιές που εκστομίζει όταν παίζει βιντεοπαιχνίδια. Κάτι που δεν τον εμπόδισε να συνεργαστεί με την Disney για μια εκπομπή στο Disney HD, να σχεδιάζει ένα δικό του παιχνίδι για την πλατφόρμα Twitch, ακόμη και να παίξει ένα παιχνίδι «Deadpool» παρέα με τον ηθοποιό Ράιαν Ρέινολντς.

Το 2015 και το 2016 ο Σουηδός Felix Kjellberg ήταν στην κορυφή αυτής της λίστας. Ένα σκάνδαλο το 2017 με ρατσιστικές εικόνες σε κάποια βίντεο μείωσε το πρεστίζ του, αλλά φέτος οι διαφημιστές επέστρεψαν. Και πληρώνουν μέχρι 450.000 δολάρια για ένα sponsored video από τον PewDiePie, που παραμένει ο YouTuber με τους περισσότερους ακόλουθους: 72,5 εκατομμύρια, ζωή να 'χουν.

Τον περασμένο Ιανουάριο, ο 23χρονος ανέβασε ένα βίντεο από την Ιαπωνία, όπου έκανε χαβαλέ πάνω από το άψυχο σώμα ενός αυτόχειρα στο δάσος Αοκιγκαχάρα, γνωστό ως «δάσος των αυτοκτονιών». Το YouTube διέκοψε τις επιχειρηματικές σχέσεις μαζί του βάζοντας στον πάγο σχέδια για προγράμματα και αφαιρώντας τα κανάλια του από το πρόγραμμα Google Preferred. Το εισόδημά του μειώθηκε, αλλά οι φαν του παρέμειναν πιστοί και συνέχισαν να αγοράζουν τα προϊόντα του.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.