Στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ- Mastercard για τον ελληνικό τουρισμό

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ- Mastercard για τον ελληνικό τουρισμό
Στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.

Με μία κοινή καμπάνια επικοινωνίας ξεκινά η συνεργασία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) με τη Mastercard, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η καμπάνια ξεκίνησε στις 31 Ιανουαρίου και θα έχει διάρκεια 4 μήνες, έως και τις 31 Μαΐου.

Στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ.

Τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς

Όπως αναφέρεται, η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, αποτελεί βασικό στόχο της συνεργασίας και θα επιτευχθεί μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα.

Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε (https://visitgreekdestinations.com/) μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Παράλληλα, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να έχουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Από την Αλάσκα στο Αιγαίο: Το επικίνδυνο προηγούμενο της ουκρανικής «διευθέτησης»

Ποιες εξαγγελίες μπαίνουν στο «καλάθι» της ΔΕΘ για τη στέγαση, τις συντάξεις και τις ασφαλιστικές εισφορές

IX: Έρχονται τα πρώτα πρόστιμα για 350.000 οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ και τέλη κυκλοφορίας

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider