Την άλλη Τριτη ξεκινά ευρεία δημοσκόπηση για την αξιολόγηση των υπηρεσιών του Δημοσίου απο τους πολίτες, δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 ο υπουργός Εσωτερικών, Θεόδωρος Λιβάνιος. Τα ερωτηματολόγια θα αφορούν υπηρεσίες όπως η ΔΥΠΑ - ΕΦΚΑ- ΑΑΔΕ κ.α., σημείωσε.
Η ανάγκη για αποτίμηση των υπηρεσιών του ελληνικού Δημοσίου από τους συναλλασσόμενους προέκυψε εξαιτίας των διαχρονικών προβλημάτων της δημόσιας διοίκησης, όπως η γραφειοκρατία και οι χρονοβόρες διαδικασίες. Η νέα πρωτοβουλία των υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης εισάγει για πρώτη φορά στη χώρα ένα συγκροτημένο μηχανισμό αξιολόγησης των δημοσίων υπηρεσιών από τους ίδιους τους πολίτες.
Συνολικά 5 εκατομμύρια εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (κεντρική βάση μοναδικής καταχώρησης των στοιχείων επικοινωνίας όλων των πολιτών), ηλικίας 17 ετών και άνω, θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών φορέων της Κεντρικής Κυβέρνησης και της Αυτοδιοίκησης. Θα κληθούν ειδικότερα μέσω email να απαντήσουν σε 40-50 ερωτήσεις, βαθμολογώντας από το 1 έως το 10 την εξυπηρέτηση, την ταχύτητα, την ευγένεια και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών, ενώ θα μπορούν να καταθέσουν και παρατηρήσεις. Η πλατφόρμα θα είναι προσβάσιμη με τους προσωπικούς κωδικούς του gov.gr, προκειμένου να διασφαλιστεί η μοναδικότητα της ψήφου.
Αναφορικά με τις προωθούμενες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ο Θ. Λιβάνιος τόνισε οτι είναι προτιμότερο να υπάρχουν συνεργασίες, πριν τις εκλογές παρά μετά.
Φτιάξαμε έναν οδικό χάρτη για να αποκτήσουν ελληνική ιθαγένεια τα παιδιά που υιοθετήθηκαν κατα τον Εμφύλιο , δήλωσε σε άλλο σημείο ο Θεόδωρος Λιβάνιος.
Σε ό,τι αφορά την εσωτερική αξιολόγηση στο δημόσιο, ο Θεόδωρος Λιβάνιος ανέφερε πως όταν αυτή είναι κακή για τον υπάλληλο, προβλέπεται εκπαίδευσή του εργαζόμενου, παρέμβαση του προϊσταμένου και, αν αυτό συνεχιστεί και την δεύτερη χρονιά, προβλέπεται ακόμα και παύση του εργαζομένου.