ΚΙΝΑΛ: Κάτι δεν πάει καλά στην Μαξίμου ΑΕ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΚΙΝΑΛ: Κάτι δεν πάει καλά στην Μαξίμου ΑΕ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Στο πρώτο σχόλιό του για τις αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα, το γραφείο Τύπου του Κινήματος Αλλαγής.

Στο πρώτο σχόλιό του για τις αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα, το γραφείο Τύπου του Κινήματος Αλλαγής σημειώνει:

«Όλα πολύ καλά πιστεύει ότι τα έκανε η Κυβέρνηση στις πυρκαγιές. Για τον κ. Μητσοτάκη φταίει μόνο η επικοινωνιακή διαχείριση της καταστροφής. Αποδεικνύεται ότι οι λέξεις "πολιτική ευθιξία" είναι άγνωστες για την κυβέρνηση. Αλλά και κάτι δεν πάει καλά στην Μαξίμου ΑΕ», καταλήγει το σχόλιο του γραφείου Τύπου του Κινήματος Αλλαγής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider