Ταχιάος: Σε λίγες εβδομάδες ξεκινά ο Μετροπόντικας της γραμμής 4

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ταχιάος: Σε λίγες εβδομάδες ξεκινά ο Μετροπόντικας της γραμμής 4
«Στο φρέαρ της οδού Μεσογείων, εκεί που μελλοντικά θα κατασκευαστεί ο δεύτερος Σταθμός Κατεχάκη».

Φωτογραφίες από την συναρμολόγηση του πρώτου απο τους δυο «Μετροπόντικες» που θα διανοίξουν τη σήραγγα της γραμμής 4 του Μετρό ανήρτησε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος.

Όπως αναφέρει, ο Μετροπόντικας που θα ξεκινήσει τις εργασίες του σε λίγες εβδομάδες συναρμολογείται στο φρέαρ της οδού Μεσογείων, εκεί που θα κατασκευαστεί μελοντικά ο δεύτερος σταθμός Κατεχάκη που θα περιλαμβάνεται στην επέκταση της γραμμής προς βόρεια και σε βαθος περίπου 36 μέτρων.

«Και να λοιπόν που έρχεται η ώρα να ξεκινήσει μια σκουληκότρυπα σε σχήμα U, που σε κάποια χρόνια θα έρθει να αποδείξει ότι υπάρχουν και (χρονικά) συντομότερες διαδρομές από αυτές που παραλληλίζονται με μία νοητή ευθεία: Γαλάτσι - Γουδή σε 17 λεπτά με το υπερσύγχρονο Μετρό της Γραμμής 4» υπογραμμίζει ο κ. Ταχιάος και συμπληρώνει:

«15 νέοι σταθμοί (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή), 12,8 χιλιόμετρα σήραγγας, 20 συρμοί χωρίς οδηγό που σε ώρες αιχμής θα περνούν από τους σταθμούς κάθε 90 δευτερόλεπτα, χάρις σε μία συγχρηματοδοτούμενη από την ΕΕ επένδυση προϋπολογισμού κοντά στο 1,5 δισ. ευρώ αποτελούν την πρώτη φάση μίας μεγάλης αλλαγής στις μετακινήσεις στο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας».

«Στο φρέαρ της οδού Μεσογείων, εκεί που μελλοντικά θα κατασκευαστεί ο δεύτερος Σταθμός Κατεχάκη που θα περιλαμβάνεται στην επέκταση της νέας γραμμής προς τα βόρεια και σε βάθος 36 περίπου μέτρων συναρμολογείται ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες που σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσει την υπόγεια εργασία του στα μυστικά της Αττικής γης» κατέληξε.

Δείτε την ανάρτησή του στο Facebook

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ λειτουργούν κανονικά μετά την αναστολή της απεργίας

Τα κρίσιμα Δ.Σ. για το deal Intrakat – ΑΚΤΩΡ

Αυτοκινητόδρομος «Ιωάννινα – Κακαβιά»: «Άρωμα» εμπλοκής στον διαγωνισμό των 310 εκατ. ευρώ - Η «κοινοπραξία των μικρών»

gazzetta
gazzetta reader insider insider