Citi: Στα 1,2 τρισ. δολάρια το κόστος των ενεργειακών λογαριασμών στην Ευρώπη

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Citi: Στα 1,2 τρισ. δολάρια το κόστος των ενεργειακών λογαριασμών στην Ευρώπη
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Το αντίστοιχο κόστος για την Ευρώπη το 2021 διαμορφώθηκε στα 300 δισ. δολάρια.

Σε ανοδική αναθεώρηση για το κόστος ενέργειας που θα κληθεί να πληρώσει η Ευρώπη για το 2022 προχώρησε η Citi, εκτιμώντας πως το ύψος για τους ενεργειακούς λογαριασμούς στην ήπειρο μας εντός του τρέχοντος έτους θα διαμορφωθεί κοντά στα 1,2 τρισ. δολάρια.

Πρόκειται για αναθεώρηση 200 δισ. δολαρίων από την προηγούμενη σχετική πρόβλεψη που είχε κάνει ο επενδυτικός οίκος για τους ενεργειακούς λογαριασμούς στην Ευρώπη τον Ιανουάριο (1 τρισ. δολάρια), με τα 1,2 τρισ. δολάρια -εφόσον επιβεβαιωθεί η πρόβλεψη- να ξεπερνούν το προηγούμενο ιστορικό υψηλό κόστος για ενέργεια που είχε καταβάλει η Ευρώπη το 2008.

Όπως σημειώνει το Bloomberg, το αντίστοιχο κόστος για την Ευρώπη το 2021 διαμορφώθηκε στα 300 δισ. δολάρια.

Το δημοσίευμα υποστηρίζει πως η Ευρώπη είναι ιδιαίτερα εξαρτημένη από τις εισαγωγές ενεργειακών πόρων από τρίτες χώρες ώστε να καλυφθεί η ζήτηση των καταναλωτών και τονίζει ότι στην αύξηση του κόστους σημαντικό ρόλο παίζει η εξάρτηση της Ευρώπης από τη Ρωσία, στον απόηχο της στρατιωτικής εισβολής της Μόσχας στην Ουκρανία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Η απόβαση των Κυρανάκη - Κεραμέως στην έδρα Σαμαρά - Η πολιτική μοναξιά του Τσίπρα - Το ραντεβού Στέφανου - Άδωνι

«Σπίτι μου 3»: Στεγαστικά δάνεια με μειωμένο επιτόκιο σε νέους και νοικοκυριά χαμηλού ή μεσαίου εισοδήματος

Εντεκάδα από... χρυσάφι - Οι πιο ακριβοπληρωμένοι παίκτες του Μουντιάλ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider