Nielsen: Επτά στους 10 Έλληνες δεν πιστεύουν ότι η Ελλάδα θα βγει από την κρίση σε ένα χρόνο

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Nielsen: Επτά στους 10 Έλληνες δεν πιστεύουν ότι η Ελλάδα θα βγει από την κρίση σε ένα χρόνο
Επτά στους δέκα Έλληνες πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση.

Επτά στους δέκα Έλληνες (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ενώ το ίδιο ακριβώς ποσοστό -72% - αμφιβάλουν ότι η χώρα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα έρευνας της Nielsen που είδε το φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με την έρευνα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης έκλεισε στις 68 μονάδες στο τρίτο τρίμηνο του 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά μία μονάδα. Παρόλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό ομοειδή δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.

Ειδικότερα, μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), η προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (23%).

Το τρίτο τρίμηνο του 2018, ένας στους δέκα Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (12%) αναδεικνύοντάς την ως την πέμπτη ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (7%).

Τέλος, επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Ειδικότερα, οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (71%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) και στα έξοδα για ρουχισμό (56%).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Κατοικίες: Οι κινήσεις που «κλειδώνουν» την επιστροφή ενοικίου – Τι πρέπει να κάνουν οι φορολογούμενοι έως το τέλος Σεπτεμβρίου

ΕΦΚΑ: Ολοταχώς προς τη σύνταξη βγαίνει η γενιά των baby boomers - Γιατί συνεχίζουν να εργάζονται

AρρένΑ: Αύξηση πωλήσεων για το «νερό του Ολυμπιακού» - Οι στόχοι της οικογένειας Τσάκου

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider