Βγαίνουν… μαχαίρια στη Black Friday

Ιδιαίτερα σκληρός θα είναι όπως μαθαίνω ο ανταγωνισμός στη φετινή Black Friday με τις προσφορές να «χτυπάνε κόκκινο». Οι λόγοι, όπως μου λένε, είναι δύο: ο πρώτος είναι πως οι εταιρείες θέλουν να «κάνουν ταμείο» και να μαζέψουν το χαμένο έδαφος από το μάλλον ασθενικό πρώτο εξάμηνο. Και «ποντάρουν» σε πολύ αυξημένο τζίρο καθώς ο κόσμος είναι διατεθειμένος να αγοράσει αν βρει καλές τιμές. Ο δεύτερος έχει να κάνει με την πολύ μεγάλη αύξηση του ανταγωνισμού, μετά τη συμφωνία Public-Media Markt αλλά και την είσοδο του Πλαισίου στις λευκές συσκευές. Όπως μου λένε, η Black Friday είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τις εταιρείες να… μετρήσουν τις δυνάμεις τους με κερδισμένους βέβαια τους καταναλωτές.

Ζητάνε τρελά λεφτά για σπίτια

Τιμές εκτός πραγματικότητας ζητάνε πολλοί ιδιοκτήτες κατοικιών μια και όπως μου λένε «τα μυαλά τους έχουν πάρει αέρα» από τα καλά νέα για την αγορά κατοικίας. Είναι γεγονός πως η αγορά ανεβαίνει, ενώ ισχύει ακόμη πως μένει ακόμη πολύ μεγάλος δρόμος για καλυφθούν οι απώλειες της τελευταίας 10ετίας, αλλά όπως μου λένε άνθρωποι της αγοράς, η άνοδος της τάξης του 20% μέσα σε ένα χρόνο στις τιμές που ζητούν οι ιδιοκτήτες σε ορισμένες περιοχές δεν δικαιολογείται, πόσο μάλλον όταν δεν μπορούν όλα τα ακίνητα να πωληθούν σε ξένους. Μεσίτες μου λένε ότι ακούνε τρελές τιμές και βέβαια τις αντίστοιχες… γκρίνιες όταν δεν βρίσκεται αγοραστής. «Και τελικά ποιος είναι πιο μάγκας αυτός που ζητάει 10 και πουλάει ή αυτός που ζητάει 20 και βλέπει το ακίνητο του να μένει στα αζήτητα», σχολιάζει χαρακτηριστικά έμπειρος μεσίτης.

Τα παράπονα στο Υπερταμείο

Κυτίο υποδοχής παραπόνων και καταγγελιών έχει γίνει η διοίκηση του Υπερταμείου Αποκρατικοποιήσεων. Όπως μαθαίνω, η Ράνια Αικατερινάρη δέχεται σε καθημερινή βάση τις τελευταίες εβδομάδες πληροφορίες και καταγγελίες για τα κακώς κείμενα σε ΔΕΚΟ που μόλις πρόσφατα άλλαξαν Διοικήσεις. Ουσιαστικά, οι νέες διοικήσεις παραλαμβάνοντας, βρήκαν διάφορα ευτράπελα και άξια αναφοράς τα οποία τα γνωστοποίησαν στην διοίκηση του Υπερταμείου. Όπως πληροφορούμαστε, είναι χαρακτηριστική η περίπτωση μιας ΔΕΚΟ, η διοίκηση της οποίας είχε δρομολογήσει την παραγγελία πτητικού μέσου. Η σχετική προμήθεια θα κόστιζε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να είναι αποσαφηνισμένος ο λόγος που θα χρειαζόταν το σχετικό πτητικό μέσο.

The Insider