Ένα νέο σκάνδαλο διαρροής προσωπικών δεδομένων στρέφει τους χρήστες εναντίον του Twitter. Η εταιρεία σε ανακοίνωση της παραδέχθηκε πως τηλεφωνικοί αριθμοί και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που «φορτώνουν» χρήστες του για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του για την ασφάλεια μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν «ακουσίως» για διαφημιστικούς σκοπούς.

Το Twitter στη σχετική ανακοίνωση ζήτησε συγγνώμη από τους χρήστες και ανέφερε ότι έχει ήδη διορθώσει το πρόβλημα, από τις 17 Σεπτεμβρίου, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει πόσοι χρήστες του επηρεάστηκαν.

«Ήταν ένα λάθος και ζητούμε συγγνώμη», αναφέρει η εταιρεία σε ανάρτησή της.

Οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Twitter και του Facebook, έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση χρηστών και ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες τους χειρίζονται τα δεδομένα χρηστών.

Το Twitter σημείωσε ότι, όταν διαφημιστές φόρτωσαν τους καταλόγους τους μάρκετινγκ, μπορεί να αντιστοίχισε χρήστες στην πλατφόρμα με τον κατάλογο των διαφημιστών βάσει της διεύθυνσης email ή του τηλεφωνικού αριθμού που είχαν δώσει οι κάτοχοι λογαριασμών.

Η εταιρεία υπογράμμισε ότι οι πληροφορίες αυτές δεν κοινοποιήθηκαν σε τρίτες πλευρές, αλλά ήταν διαθέσιμες εσωτερικά ώστε να επιτραπεί οι χρήστες να λαμβάνουν στοχευμένες διαφημίσεις.