Πριν από έξι χρόνια, όταν ο Χρήστος Καλογεράκης ανέλαβε το τιμόνι των Public, σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για τη χώρα, κανείς δεν θα μπορούσε να είχε προβλέψει την πορεία της εταιρείας. Σήμερα, έχοντας «γυρίσει» τα Public σε κερδοφορία και μετά από το μεγαλύτερο ντιλ στην ιστορία του κλάδου –τη συγχώνευση με τη MediaMarkt- ολοκληρώνει τον επιτυχημένο κύκλο του και παραδίδει τη σκυτάλη της εταιρείας αναζητώντας νέες επαγγελματικές προκλήσεις.

Η σχέση του Χρήστου Καλογεράκη με τον Όμιλο Olympia ξεκινά από το 2011 όταν και ανέλαβε τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή των Public. Ήδη από τότε ξεκίνησε την προσπάθεια αναβάθμισης της εταιρείας, με απώτερο σκοπό τόσο την αύξηση μεριδίων αγοράς όσο και την επίτευξη κερδοφορίας, σε πείσμα της οικονομικής κρίσης που είχε ήδη αρχίσει να δείχνει τα δόντια της. Ένα χρόνο αργότερα, το 2012 ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Westnet Distribution SA, της εταιρείας διανομής τεχνολογίας, η οποία είναι επίσης θυγατρική του Ομίλου Olympia.

Δεν άργησε όμως να επιστρέψει στα Public,  αυτή τη φορά αναλαμβάνοντας το τιμόνι της εταιρείας. Έτσι το 2015 ανέβαλε τη θέση του Διευθύνοντος  Συμβούλου της Public, με σκοπό να «γυρίσει» την εταιρεία, και μάλιστα στην πιο δύσκολη οικονομική συγκυρία που βίωσε η χώρα τα τελευταία χρόνια.

Και τα κατάφερε, επιτυγχάνοντας –σε πείσμα της κρίσης- σημαντική αύξηση τζίρου, μεγέθυνση του δικτύου, κατακόρυφη αύξηση των online πωλήσεων και επίτευξη κερδοφορίας.

Η «κορωνίδα» των επιτευγμάτων του είναι όμως η συμφωνία ανάμεσα στην Public και τη Media Markt μέσω της οποίας δημιουργήθηκε ο μεγαλύτερος Omnichannel Retailer στη χώρα, με τζίρο που ξεπερνά τα 460 εκατομμύρια ευρώ.

Ταυτόχρονα, είναι ο άνθρωπος ο οποίος καθιέρωσε στην Ελλάδα της «Black Friday», εναν θεσμό που μέχρι να τον προωθήσουν τα Public δεν είχε λάβει ποτέ μεγάλη έκταση στη χώρα μας, ενώ δημιούργησε το μεγαλύτερο εγχώριο marketplace, τα ψηφιακά ράφια του οποίου σήμερα βρίσκονται περισσότεροι από 1 εκατομμύριο κωδικοί.

Επιπλέον, σχεδίασε και υλοποιεί ένα πλάνο επενδύσεων της τάξης των 22 εκατ. ευρώ, δίνοντας έμφαση στα logistics, ενισχύοντας παράλληλα το ανθρώπινο δυναμικό του ομίλου, προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις που έφερε η εκτίναξη του e-commerce λόγω κορονοϊού.

Σημειώνεται ότι μεταξύ 2006 και 2009 υπηρέτησε σε θέσεις εμπορικής διαχείρισης στις πολυεθνικές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Vodafone και Wind. Πριν από αυτό εργάστηκε στον τομέα FMCG ως Senior Brand Manager για την Bacardi μετά την έναρξη της καριέρας του όπου εργάστηκε στον τομέα της ναυτιλίας στο Λονδίνο. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο Shipping Trade & Finance από το πανεπιστήμιο City του Λονδίνου, καθώς και προπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Όσο για τα επόμενα βήματα, μέχρι στιγμής ο κ. Καλογεράκης δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά του, καθώς σε αυτή τη φάση συνεργάζεται με τη διοίκηση της Olympia Development με στόχο την ολοκλήρωση της μετάβασης στα νέα δεδομένα με τον πιο ομαλό τρόπο.

Διαβάστε επίσης